
Sebastian Vettel je bil tako v letu 2017, kot 2018 glavni tekmec v boju za naslov Lewisu Hamiltonu, vendar ekipa je v obeh omenjenih sezonah vidneje popustila po poletnem premoru in v navezi s štirikratnim svetovnim prvakom naslova ni uspela vrniti v Maranello. V prvem od omenjenih sezon je Britanec po počitnicah nanizal kar 5 zmag na 6-ih dirkah, medtem ko je leto kasneje, Hamilton dobil 4 dirke od naslednjih 5-ih.
Leta 2019 se je Ferrari poslovil od svojega zadnjega svetovnega prvaka Kimija Raikkonena in po zgolj letu dni v najelitnejšem razredu motošporta, v rdeči dirkalnik posedel dirkača svoje lastne akademije, Charlesa Leclerca, ki se je nemudoma izkazal s “Pole Positionom” v Bahrainu, vendar ga pa zaradi okvare pogonske enote ni uspel preleviti v svojo prvo zmago. Monačan je na VN Belgije nekaj mesecev kasneje vndarle dočakal krstno zmago, ki jo je teden kasneje še nadgradil z zmago pred tifosi v Monzi.
Serija najboljših štartnih položajev na naslednjih nekaj dirkah je njegov status v ekipi še utrdila in v pozabo potisnila Sebastiana Vettla, medtem ko se je mladega “odrešenika” začelo kovati v zvezde. Zdelo se je, da je vse pripravljeno za vrnitev naslova v Maranello, vse kar ekipi preostane pa je izgradnja kompetitivnega dirkalnika.

Sledila je ena slabših sezon Ferrarija v zgodovini, ki je bila v prvi vrsti posledica nerazkritega sporazuma med mednarodno avtomobilistično zvezo in Scuderio. Ferrari naj bi s svojim motorjem zlorabil “sivo cono” v pravilniku in se pred izogibom sankcij pogodil s FIO. Sledila je sezona, ko je bil dirkalnik enostavno neprimeren za pogosnko enoto, ki jo je nosil v sebi.
Na zadnji dirki sezone sta v Abu Dhabiju sta čeladi zamenjala tedanja moštvena kolega in nekdanji “odrešenik” je novemu napisal posebno sporočilo:
Dragi Charles. Si najbolj talentiran dirkač, ki sem jih imel možnost spoznati v zadnjih 15-ih letih v Formuli 1. Tega ne zapravi. Vendar, karkoli se zgodi, ostani srečen in nasmejan. Hvala za vse!
Sebastian, 2020.
Ferrari je po odhodu Nemca vse svoje upe usmeril v sezono 2022 in nov tehnični pravilnik in po dveh zmagah v Bahrainu in Avstraliji je vse izgledalo, da je čas končno zrel za vrnitev naslova v Maranello. Sledila je serija zmag Red Bulla in serija okvar rdečega dirkalnika, ter strateških napak. V Avstriji je Leclerc končno prekinil črn niz in naredil prvi korak proti vrnitvi v boj za naslov, vendar v Franciji se je zgodilo nepričakovano: odrešenik je storil napako in izpostavila se je jasna vzporednica dirkačema, ki sta si garažo delila dve sezoni.
Sebastian Vettel je na VN Nemčije vodil, ko je v 51. krogu dirke na pnevmatikah za suho stezo želel preveč in svojega Ferrarija zakopal v 12. ovinek steze Hockenheimring – Sachs. Na stezi je tedaj rosilo in majhna napaka je Nemca stala 25 točk, ki jih je ob koncu dirke pobral kdo drug kot Lewis Hamilton, ki je dan prej, na kvalifikacijah, zaradi okvare svojega Mercedesa, moral štartati s 14. mesta.
Tedaj se je na Nemca vsul plaz kritik s strani navijačev in ekipa mu ni stopila v bran in kmalu je štirikratni svetovni prvak v očeh ekipe in tifosov postal dirkač, ki mu naslova svetovnega prvaka ne bo uspelo vrniti v Maranello. Treba priznati, da je napaka ob nepravem trenutku lahko bistveno bolj boleča kot napaka na sploh in Leclerc je to spoznal prav včeraj, ko je – tako kot Sebastian Vettel štiri sezone poprej – na srednjetrdih pnevmatikah, želel preveč.
Leclerc ni prvi dirkač, ki je med vodstvom na dirki zapravil zmago. Seznam ni kratek in na njem najdemo mnogo izjemnih dirkačev: Alain Prost (Monako 1982), Nigel Mansell (Monako 1984), Ayrton Senna (Monako 1988), Michael Schumacher (Imola 1995 in Kanada 1999) Mika Hakkinen (Imola in Monza 1999), David Coulthard in Giancarlo Fisichella (Nurburgring 1999), Fernando Alonso (Kanada 2005), Sebastian Vettel (Nemčija 2018) in Lewis Hamilton (Nemčija 2019).
Nekateri so po takšni napaki še osvajali naslove, drugi pač ne, ali pa jih sploh nikoli niso. Scuderia in navijači pa morajo tokrat reagirati drugače kot so leta 2018 reagirali na napako Vettla in si ponoviti besede štirikratnega svetovnega prvaka, namenjene Leclercu, ki mu je tako željan podvig spodletel. Scuderia ima gotovo v svojem moštvu enega najbolj perspektivnih dirkačev v svoji zgodovini in tega ne sme zapraviti tako kot je, s svojim odnosom, zapravila enega najboljših dirkačev svoje generacije, Sebastiana Vettla.
ANKETA: Je Charles Leclerc izgubil vse možnosti za osvojitev naslova svetovnega prvaka?