
Daniel Ricciardo je bil novih McLarnovih nadgraditev deležen že na prvem prostem treningu, medtem ko je ekipa na dirkalniku Landa Norrisa zadržala prejšnjo specifikacijo. To je ekipi zagotovilo neposredno primerjavo. Osredji del nadgraditev so nove stranice, ki naj bi na dirkalniku MCL36 izboljšalo splošno aerodinamiko. Kompet nadgraditev vključuje tudi novo dno ter modifikacijo sistema hlajenja.
Britanec je po prvem preizkusu nadgraditev dejal, da je za kakršne koli zaključke še vedno prezgodaj.
Pričakujemo majhen korak naprej, vendar še vedno ne vemo natanko ali nam je uspel ali ne. Dirkalnik se zdi drugačen in gotovo je oprijema nekoliko več, vendar potrebujemo nekaj časa da stvari optimiziramo.
McLaren je zmanjšal širino v aerodinamični zasnovi tik nad motorjem (rdeče) in tako ekipa iz Wokinga poskša več zraka speljati na zadnje krilce in si zagotoviti več zadnjega oprijema. Nadalje so stranice dirkalnika sedaj širše usmerjene nižje (zeleno) – več zraka potuje nad njimi, medtem ko ga je McLaren pred tem poskušal speljati pod stranico (modra puščica).
Očitna sprememba je doletela tudi stranico dna (rdeče obkrožena) – nova specifikacija naj bi več zraku speljala direktno na prostor tik pred zadnjo pnevmatiko.
Več umerjenega zraku v zadnjo pnevmatiko pomeni, da ga bo le ta s svojo rotacijo usmerila nazaj v notrajnost dirkalnika, kjer se bo izkoristek večji in oprijem boljši. McLaren je na drugem prostem treningu izkusil nekaj poskakovanja, vendar Norris glede tega ni pretirano zaskrbljen.
Vsaka nadgraditev pomeni, da je vožnja nekoliko drugačna in kot dirkač to začutiš. Za zdaj se še vedno nekoliko igram in stvari poskušam optimizirati. Na prostem treningu sem izkusil kar nekaj poskakovanja, saj se pogosto zgodi, da ga z nadgrajenim dirkalnikom težje kontroliraš. Tudi Ferrari in Mercedes imata na trenutke veliko poskakovanja, vendar to ne pomeni, da sta tudi počasna.
TEHNIČNI KOTIČEK: Alpha Tauri, McLaren in Mercedes z večjimi nadgraditvami pred VN Francije