Smedley: “Za poskakovanje ni kriv pravilnik, temveč ekipe”

0

Po mnenju nekdanjega dirkaškega inženirja pri Ferrariju Roba Smedleya, se je nov tehnični pravilnik izkazal za zelo uspešnega, kljub pomislekom nekaterih nad fenomenom poskakovanja, ki se je skupaj s talnim efektom vrnil v kraljico motošporta. Mnogi poznavalci so dvomili ali bo nova generacija dirkalnikov pravzaprav rešila težave, ki so najelitnejši razred motošporta pestili v preteklosti, vendar tudi nekateri dvomljivci počasi priznavajo, da se Formula 1 premika v pravi smeri.

Takšne komentarje je lepo slišati. Vedno ko se nekaj radikalno spremeni so ljudje, ki zadevi nasprotujejo in to se je zgodilo tudi tokrat, vendar vse informacije nam zatrjujejo, da je Formula 1 krenila v pravo smer. Dirkalniki so že tako hitri kot lanskoletni in z naslednjo sezono bodo gotovo še hitrejši. Edina težava je za zdaj poskakovanje, za kar pa ne moremo okriviti novih pravil. Ekipe so tiste, ki si želijo biti hitrejše na račun poskakovanja in udobnosti dirkača.

Kar pa je Smedleya najbolj presenetilo v letošnji sezoni je vrnitev njegove nekdanje ekipe.

Ob spremembah pravil je vedno možnost, da bo nekdo storil velik korak naprej in vesel sem, da je letos to Ferrari. Zdaj imajo dirkalnik, ki je lahko najhitrejši na vseh dirkališčih, vendar težava je vzdržljivost. Verjamem da je to posledica ostrega boja z Red Bulloma, vendar potrebna posledica, saj moraš tvegati, da se vrneš na vrh.

Nekdanji dirkaški inženir Felipeja Masse je danes kot tehnični svetovalec zaposlen pri Liberty Media.

Formula 1 je postal zelo kompleksen šport in cilj je gledalce še bolj vključiti vanj. Želimo jim čimbolje demonstrirati težje razumljive elemente, kot je na primer strategija. Metode analiziranja bi radi prenesli na stran zabave.

Rosberg: “Ferrari nima kaj več izgubiti”

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje