Potrditev pogonskih enot za sezono 2026 še julija; Audi že odkupil prvi delež Sauberja

0

Ekipe najelitnejšega razreda motošporta še niso v celoti dosegle sporazuma glede novih pogonskih agregatov, kateri bodo dirkalnike poganjali od sezone 2026 dalje. To je tudi glavni razlog, da Porsche in Audi še nista uradno naznanila svojega vstopa v kraljico motošporta, vendar bi se to utegnilo spremeniti že v kratkem.

Formula 1 načrtuje ohranitev 1,6-literskih V6 motorjev, vendar se bo električna moč pogonske enote povečala na 350 kW. Nadalje sta Audi in Porsche zahtevala opustitev drage komponente MGU-H, nove pogonske enote pa bo poganjalo 100% vzdržljivostno gorivo. Vsi dobavitelji pa se bodo morali držati novih finančnih omejitev za razvijanje pogonskih enot. Razprava sicer še vedno teče, saj se za zdaj ekipe, F1 in FIA še niso zedinili na vseh točkah, vendar CEO Stefano Domenicalli zatrjuje, da bo vse dorečeno še pred poletnim premorom.

Porschejevo bo v sklopu sodelovanja z Red Bullom ekipo iz Milton Keynesa obdaril z vso potrebno opremo in osebjem za vzdrževanje pogonskih enot. Medtem so vse glasnejše govorice o morebitni vrnitvi Honde v najelitnejši razred motošporta, vendar kakšne načrte ima japonski dobavitelj za prihodnost za zdaj ostaja skrivnost.

Medtem je Audi kot kaže našel skupni jezik z ekipo Alfa Romeo oz. Sauber, ki domuje v švicarskem Hinwilu in je v lasti švedskega miljarderja Finna Rensinga. Lanskega oktobra je spodletela prodaja Michaelu Andrettiju, saj se posameznika nista strinjala glede načina vodenja ekipe.

Po poročanjih naj bi Audi sedaj že odkupil 25% delež ekipe, ki pa naj bi se s časom povečal na 75%, medtem ko bi četrtina ostala v rokah Šveda. Rensing je ponudbo nemškega proizvajalca avtomobilov sprejel le osem mesecev po tem, ko je zavrnil družino Andretti, kar pomeni, da je Audi z zajetno ponudbo premamil zdajšnjega lastnika.

Williams s sezono 2026 zapušča Mercedes?

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje