Pirelli za sezono 2023 načrtuje oprijemljivejši sprednji par pnevmatik

0

Nov aerodinamični pravilnik letošnje sezone Formule 1 je povsem na glavo obrnil karakteristike novih dirkalnikov v primerjavi s prejšnjo generacijo, ki smo ji pomahali v slovo ob koncu lanske sezone. Ena izmed posledic je, da so dirkalniki v letošnji sezoni bistveno težji, to pa pomeni, da v ovinkih izkusijo več understeera: ko se sprednji del dirkalnika počasi odzove na reakcijo dirkača.

Kar nekaj dirkačev se je nad tem pritoževalo: v prvi vrsti aktualni svetovni prvak Max Verstappen priznava, da so mu bolj všeč dirkalniki z omprijemljivejšim sprednjim delom.

Pirelli naj bi v odgovor za sezono 2023 pripravljal oprijemljivejše sprednje pnevmatike, ki bo ekipam pomagal pri iskanju uravnoteženosti dirkalnika med understeerom in oversteerom. Šef Pirellia Mario Isola je v nedavnem intervijuju razkril načrte italijanskega dobavitelja za prihodnjo sezono.

V tem trenutku že tehtamo izboljšave za naslednjo sezono. Lansko leto nismo mogli testirati novih pnevmatik, ker dirkalnikov ni bilo in ti se zelo razlikujejo od prejšnje generacije. S pnevmatikami za prihodnjo sezono bomo ojačali sprednji par, saj v počasnih ovinkih dirkači izkusijo precejšnjo mero understeera.

Vse ekipe, z izjemo Williamsa, so ob koncu lanske sezone svoje dirkalnike predelali v kompatibilne novim pnevmatikam, vendar drugačni pritiski na stezo niso izpostavili te težave.

Modificirani dirkalniki so na sebi še vedno imeli aerodinamično strukturo dirkalnikov iz sezone 2021 – talnega efekta sploh ni bilo. Letošnji dirkalniki generirajo bistveno več oprijema ob visoki hitrosti, vendar manj v nizki. Prav tako je sama uravnoteženost nekoliko drugačna.

Ferrari v Mugellu testiral pnevmatike za sezono 2023

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje