Za Leclercov odstop sta krivi odpovedi turba in MGU-H

0

Pri Ferrariju so razstavili pogonski sklop, ki je Charlesa Leclerca najverjetneje stal zmage na dirki za veliko nagrado Španije. Ugotovili so, da sta odstop zakrivli odpovedi turba in enote MGU-H (generator za energijo, ki se zbira pri turbu). Leclerc je brez moči nenadoma ostal v 27. krogu dirke, ko je bil v prepričljivem vodstvu. Vodja ekipa Mattia Binotto je takoj po dirki povedal, da pri Scuderii nimajo odgovorov, kaj je šlo narobe, zato je pogonski sklop odpotoval na analizo v Maranello. Obe komponenti sta tako poškodovani, da ju ni mogoče popraviti, zato bo moral Monačan na svoji domači dirki uporabiti nove. Iz Maranella so sporočili še, da ni prišlo do napake pri dizajnu ali da ne gre za probleme z vzdržljivostjo, tako da je bila odpoved komponent zgolj enkraten slučaj. Leclerc je v Španiji uporabljal drugi letošnji pogonski sklop od dovoljenih treh. Vprašanje je, če bo v Monaku dirkal s pogonskim sklopom iz začetka sezone ali se bodo pri Scuderii odločili za tretji letošnji pogonski sklop. Vsekakor pa obstaja velika verjetnost, da bo moral Leclerc v nadaljevanju sezone na eni od dirk odslužiti kazen, saj je malo verjetno, da bo do konca sezone lahko dirkal zgolj z dvema komponentama, ki jih še ima na voljo.

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje