Mercedes končno razume kaj je ustvarjalo poskakovanje

0

Mercedes je po zelo dobrem petku ohranjal skromna pričakovanaja pred sobotnimi kvalifikacijami, saj so se pri ekipi bali ponovitve prejšnjega dirkaškega vikenda iz Miamija, ko je oprijem praktično izginil čez noč.

A tokrat je vendar drugače, saj je šef ekipe Toto Wolff naznanil, da ekipa sedaj razume fenomen poskakovanja. Nadgraditve v Barceloni dobro delujejo in oba dirkača sta bila po kvalifikacijah bistveno boljše volje – Russell bo štartal iz druge štartne vrste, Hamilton pa s tretje.

Enostavno je. Gre za aerodinamični efekt, ki ga je proizvedlo zibanje dna. Težko je bilo potrditi, kaj natanko je v razvojnem proscesu šlo narobe, vendar Mike Eliott (tehnični direktor) in Jarrod Murphy (direktor aerodinamike) sta opravila odlično delo.

Ekipe naj bi imele v zračnem tunelu težavo replicirati razmere na stezi. Nekdanji svetovni prvak Damon Hill naj bi v pogovoru z aerodimaiki razumel, da so ekipe agresivno napadle določeno smer koriščenja talnega efekta, kar pa ni prineslo boljših rezultatov, kot so namigovale informacije, temveč poskakovanje. Pri srebrnih puščicah naj bi enostavno šlo za napačno branje rezultatov.

Mercedes verjame, da lahko sedaj ekipa začne intenzivneje razvijati svoj “brezstranični” aerodinamični koncept in loviti konkurente pred seboj.

Sedaj vemo kako odkleniti še dodatno hitrost dirkalnika, vendar nismo še tam. Druge ekipe so dirkalnike že razvijale, medtem ko smo mi stali pri miru in se ukvarjali s poskakovanjem. Takoj ko zaženemo tradicionalni razvojni cikel bo vse lažje.

Russell: “Jutri imamo proti Ferrariju dobre možnosti”

 

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje