
Italijanska veja portala Motorsport.com poroča, da so aktualni konstruktorski prvaki svojo trenutno pogonsko enoto nadgradili z novim turbo-polnilnikom, ki bo srebrnim puščicam dovoljeval večji termodinamični izkoristek.
Letošnja novost bodo prav tako nova goriva, ki morajo vsebovati vsaj 10% obnovljivih materialov. Zatorej se je pričakovalo, da bodo motorji nekoliko izgubili na moči – približno 20hp – vendar tako Mercedes kot Ferrari poročata, da naj bi moč motorja že presegla lansko.
Prvič v hibridni eri pogonskih enot se je Mercedesov motor izkazal za nevzdržljivega. Tako Lewis Hamilton kot Valtteri Bottas sta bila pogosto primorana dirko začeti nižje kot sta se kvalificirala. Kljub temu Toto Wolff zatrjuje, da to ni bil razlog za izgubo dirkaškega naslova.
“Prvenstva nismo izgubili zaradi motorja – res pa je, da smo šele prvič v osmih letih imeli takšne težave. Težava je v začetku vplivala le na eno komponento, vendar težave nismo uspeli odpraviti.”
Puščice bodo W13 predstavile 18. februarja, le nekaj dni pred prvim testiranjem v Barceloni, ki pa bo potekalo za zaprtimi vrati.