Ellie Norman zapušča Formulo 1

0

Vodja trženja Formule 1, Ellie Norman, po štirih letih in pol odhaja.

Imenovanje Ellie Norman na pozicijo vodje marketinga Formule 1 leta 2017, je sledilo prevzemu F1 s strani ameriškega medijskega giganta Liberty Media.

Normanova, ki je v Formulo 1 prišel iz Virgin Medie, kjer je delovala kot vodja oglaševanja in sponzorstva, je bila ključnega pomena pri vzpostavitvi športne pobude raznolikosti “WeRaceAsOne”, ki se je izkazala za uspešno oglasno kampanjo. Prav tako je bila pomembna  pri krepitvi družbene podobe in digitalne ponudbe F1 vključno z uvedbo zelo uspešne F1 TV in preko priljubljene serije “Drive to Survive”, ki je predvajana na Netflixu.

Izvršni direktor F1 Stefano Domenicali se je poklonil mandatu Normanove, kot vodji trženja. Pod njenim vodstvom so marketinške ekipe preoblikovale F1 in posodobile pristop k vključenosti navijačev, kar je privedlo do močne rasti novih oboževalcev po vsem svetu.

V času mandata je Formula 1 postala globalna blagovna znamka tako na družbenih omrežjih kot na drugih digitalnih kanalih. S pomočjo F1 TV so s pomočjo raznolikih vsebin dobili platformo za neposredno pridobivanje naročnikov na vsebine povezane z elitnim razredom motošporta.

Želim se zahvaliti Normanovi za vse kar je naredila. Želim ji vse najboljše pri njenem naslednjem razburljivem poglavju.

Vodenje tržnega oddelka bo začasno, do imenovanja novega vodje, vodil Sacha Woodward Hill, ki je sicer generalni svetovalec F1 in je član upravnega odbora.

Brown potrdil govorice: “Med McLarnom in Audijem so bili pogovori”

0

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje