
Odločitev Michaela Masija, da na dirki v Abu Dabiju dovoli prehiteti varnostni avtomobil samo izbranim dirkačem, je v nasprotju s precedensom, ki ga je postavil leta 2020.
Velika nagrada Eifela leta 2020 na dirkališču Nurburgring je sprožila pritožbe voznikov, ko je bil med dirko dalj časa na stezi varnostni avto, potem ko so obstajale skrbi, da bi McLaren Landa Norrisa zajel požar.
Lewis Hamilton in Max Verstappen sta bila tudi na tisti dirki v ospredju, oba dirkača pa sta se tedaj pritoževala nad dolžino režima varnostnega avtomobila, ki je povzročila, da so bile njune pnevmatike povsem izven delovne temperature.
Masi je takrat branil svoja dejanja glede na dejstvo, da so lahko vsi za krog zaostali dirkači prehiteli varnostni avtomobil, s čimer je postavil precendens, ki pa ga je na pretekli dirki v Abu Dabiju prekršil.
“Športni predpisi zahtevajo, da se morajo v isti krog vrniti vsi vozni,” je takrat dejal Masi.
To je neposredno v nasprotju s tem, kar se je odločil narediti v Abu Dabiju, pri čemer so smeli varnostni avtomobil prehiteti zgolj dirkači, ki so bili na stezi med Hamiltonom in Verstappnom.
Mercedes je zaradi Masijevega ravnanje takoj po dirki vložil protest, ki pa so ga komisarji zavrnili.
Masijevo tokratno pojasnilo je bilo, da mu klavzula v pravilih omogoča, da lahko varnostni avtomobil v bokse pokliče kadarkoli, ko oceni, da so za to izpolnjeni pogoji.
Odvetnik meni, da bi lahko sodišče spremenilo rezultate dirke v Abu Dabiju