Pri Red Bullu želijo pred Savdsko Arabijo dokončno rešiti težave z oscilacijo zadnjega krila

0

Christian Horner je odločen, da mora Red Bull pred zadnjima dvema dirkama nujno rešiti težave z nihanjem zadnjega krila.

V Katarju je Red Bull že na samem začetku vikenda odkril težavo na zadnjem krilu svojega RB16B, pri čemer je zgornja ravnina elementa zadnjega krila neprekinjeno plapola, ko je bil DRS odprt. Pri Red Bullu so se tako odločili, da po prostih treningih problematični element zamenjajo s starejšo specifikacijo.

Inženirji Red Bulla so sprva mislili, da lahko plapolanje zadnjega krilca odpravijo s pomočjo okrepljenega aktivatorja sistema DRS, a sta imela Max Verstappen in Sergio Perez še vedno težave zaradi pomanjkljivega delovanja sistema.

Ekipa je nedavno odkrila, kje leži težava. Sistem, ki odpira in zapira krilce, naj bi bil preveč tog, kar so odpravili s pomočjo novih bolj ukrivljenih delov. Zadnje krilce tako naj ne bi več plapolalo, zaradi česar bo sistem DRS ponovno deloval optimalno skozi celotno cono.

Šef ekipe Christian Horner je poudaril, da je vrnitev opuščene specifikacija zadnjega krila, na zadnjih dveh dirkah letošnje sezone nujna prioriteta moštva iz Milton Keynesa.

To je bilo naše prednostno krilo in to je bila smer nastavitev, v katero smo želeli iti, toda zavedamo se, da sta zadnji dve dirki povsem drugačni. Nujno moramo rešiti vse težave, ki so nas pestile pri sistemu DRS in zaradi katerih smo izgubljali precej časa.

Video: Red Bullovo plapolajoče zadnje krilo

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje