Zakaj je Verstappen “vzel” kazen zaradi motorja, Hamilton pa ne

0

Glavni svetovalec ekipe Red Bull Helmut Marko je pojasnil, zakaj je bila sprejeta odločitev, da bo Max Verstappen na dirki v Sočiju nastopil z novim motorjem.

Verstappnu so v Sočiju med obema petkovima prostima treningoma zamenjali vse elemente pogonskega agregata, Nizozemec pa bo tako nedeljsko dirko začel z zadnjega startnega mesta.

Vse ekipe so pod pritiskom, da svoje voznike preklopijo na četrto pogonsko enoto, saj postaja vse bolj jasno, da bo do konca sezone težko zdržati s tretjo različico letošnjih agregatov.

Verstappen je bil v še težjem položaju kot večina ostalih, potem ko je ena od njegovih enot utrpela škodo v nesreči v prvem krogu VN Velike Britanije, zaradi česar so pri Red Bulli vedeli, da je menjava neizogibna.

Marko je tudi razkril, da so imeli pri Red Bullu možnost zamenjati zgolj dva elementa, kar bi privedlo do kazni zgolj 10. startnih mest. V taboru moštva iz Milton Keynesa pa so naposled sprejeli odločitev, da zamenjajo celoten motor, kar dirkača avtomatsko pošlje na začelje startne vrste.

“Mercedes je tukaj tako močan, da smo v kvalifikacijah v najboljšem primeru tretji,” je Marko povedal za Motorsport.com.

Če bi zamenjali samo dva elementa bi skupaj s kaznijo treh mest startali, kot 16., zaradi česar smo sprejeli odločitev o menjavi celotnega motorja.”

Po drugi strani pa je šef ekipe Mercedes Toto Wolff razkril, da njegovo moštvo še nima neposrednih načrtov o menjavil Hamiltonovega motorja.

“Mislim, da imamo tukaj dobro priložnost,” je za Motorsport.com povedal Wolff. “Če bo šlo vse po načrtih, bomo začeli spredaj in upajmo, da bomo dosegli maksimalno možno število točk.”

“Mislim, da trenutno samo gledamo na razvoj pogonskega agregata v smislu znakov težav z zanesljivostjo, ki jih zaenkrat še ni. Odločitev o morebitni menjavi bomo sprejeli, če in ko, bo to potrebno.

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje