Katere so ključne podrobnosti revolucionarnega Ferrarijevega motorja

0

V Ferrarijevi tovarni v Maranellu že intenzivno potekajo dela na dirkalniku za sezono 2022, poseben poudarek pa Scuderia namenja zlasti razvoju povsem nove pogonske enote. Italijanska ekipa se je odločila, da bo stavila na motor z ločeno turbino in kompresorjem, po smernicah, ki jih je na začetku hibridne dobe narekoval Mercedes. Po navedbah italijanske izdaje Motorsport.com nameravajo pri Ferrariju kompresor prestaviti na območje zgornjega vstopnika za zrak, s čimer bi dosegli bistveno zmanjšanje obsega pokrova motorja.

V svoji zadnji kolumni za The Race je o Ferrarijevih načrtih za prihodnje leto spregovoril dolgoletni F1 novinar in tehnični poznavalec Mark Hughes, ki je opredelil nekatere ključne podrobnosti novega Ferrarijevega motorja.

“Ferrari izvaja dva vzporedna razvojna programa za motor ’22, ki predstavlja zadnjo priložnost za pomembne spremembe. Prvi od njih je neposreden razvoj sedanje enote, ki je vse do pred kratkim kazala boljše rezultate na na testni mizi, pred kratkim pa je preboj z bolj inovativne rešitve usmeril fokus na to področje,” je zapisal Hughes.

Med novostmi naj bi bila vključena tudi rešitev povsem novega hlajenja in posledično naj bi bili v elektroenergetskem sistemu rekuperacije ugotovljeni znatne prednosti, toda resnična inovacija se skriva v tehnologiji zgorevanja. Kombinacija superhitrega vžiga z načini za povečanje turbulentnosti vmesne mešanice in s tem eksplozije ter hitro širjenje plamena na robove zgorevalne komore so absolutno ključni elementi tega sistema.”

AMuS: Ferrari ima že najboljši elektro motor v F1

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje