Formula 1 je predstavila podatke o gledanosti lanske sezone

0

Formula 1 je objavila uradno statistiko gledanosti lanske sezone. Številke so zelo vzpodbudne, saj je v mnogo državah možno zaznati porast števila gledalcev. Kraljici motošporta je pribljubljenost najbolj narasla v Rusiji in na Kitajskem.

Liberty Media si Formulo 1 prizadeva narediti popularnejšo že vse od prevzema leta 2017. Ameriško podjetje želi šport popeljati v zabavne vode, kar se je odražalo tudi na lanskoletni gledanosti. Vsako dirko si je v povprečju ogledalo 87,4 milijona gledalcev.

Številke so za 4,5 odstotka nižje kot leta 2019, vendar to ni razlog za zaskrbljenost, saj je trend gledanosti podoben preteklim sezonam. Formula 1 je v številnih državah zabeležila opazno rast gledanosti. Izpostaviti je potrebno predvsem Rusijo (71%), Kitajsko (43%), Nizozemsko (28%) in Veliko Britanijo (10%).

Najizjemnejši porast je Formuli 1 uspel na socialnih omrežjih, saj so platforme kot so Facebook, Twitter in Instagram zabeležile 99 odstotno rast. Stefano Domenicali je v izjavi za javnost dejal:

“Lansko leto je bilo nadvse težavno, saj nas je pandemija prisilila v iskanje kompromisov. Na koncu smo izpeljali 17 dirk, kar se je ob začetku sezone zdelo nemogoče. Vse dirke so bile izpeljane na varen način, saj je bilo število okužb skozi sezono minimalno. Podatki za leto 2020 so vzpodbudni, saj si je vsako dirko v povprečju ogledalo 87,4 milijona gledalcev, celotno sezono pa skupno 1,5 milijarde gledalcev. Zaznali smo močan porast gledanosti v Rusiji in na Kitajskem. Izjemno uspešni smo bili tudi na socialnih omrežjih.”

Brawn: Lanska sezona je bila ena najboljših do sedaj

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje