
Ekipa Alfa Romeo je na posebnem dogodku v Varšavi predstavila svoj novi dirkalnik C41, največ pozornosti pa je požel povsem prenovljen prednji del dirkalnika, ki je bistveno ožji od različic, ki smo jih videli v preteklih letih.
V pripravah na sezono 2021 je Alfa Romeo uporabila svoje razvojne žetone, s katerimi je spremenila koncept nosu. Švicarsko moštvo je tako po treh letih opustilo t.i. Ferrarijev nos in prešlo na ožji koncept po vzoru Mercedesa, s čimer želijo izboljšati aerodinamiko okoli prednjega krila.

“Odločili smo se, da bomo svoja dva žetona vložili v nov nos, kot je vidno pa je obsežno prenovo doživel skoraj celoten prednji del dirkalnika. Trdo smo delali tudi na razvoju prednjega vzmetenja, zavor, pa tudi vseh zračnih usmerjevalnikov. Menim, da smo storili lep korak naprej in upam, da bo to vidno tudi na stezi.”
Alfa Romeo, ki je lani zasedla osmo mesto v razvrstitvi konstruktorjev, je svoj denar vložila v razvoj ožjega nosu pri razvoju novega dirkalnika C41. Tehnični direktor Luca Furbatto je tako že kmalu po začetku sezone 2020 dovoljenje za preoblikovanje pretekle zasnove po vzoru Mercedesove specifikacije.
Ožji nos, ki zmanjša zračni upor uporabljajo že skoraj vse ekipe Formule 1 z izjemo Ferrarija, Haasa in Williamsa.
Alfa Romeo je že uspešno prestala obvezne FIA “crash teste”, ki so potrebni za homologacijo novega nosu.