Kako poskuša Ferrari ujeti konkurenco?

0

Marsikateri Ferrarijev navijač je z razočaranjem pospremil kvalifikacije za Veliko Nagrado Avstrije na otvoritveni dirki sezone 4. julija, kjer sta rdeča dirkalnika zasedla 7. in 11. mesto. Charles Leclerc je svoj rezultat komentiral z besedami “To je noro” in Ferrarijev trn v peti – pogonska enota – je bila deležna številnih kritik in postal glavni krivec za klavrno sezono.

Vendar so se težave začele že sezono prej, ko je FIA zagnala preiskavo o večjem pretoku goriva skozi motor. Pri Ferrariju so večkrat omenil, da pravil niso prekršili temveč le izkoristili sivo območje. Kasneje so skupaj s FIO podpisali sporazum v katerem so se zavezali da bodo sporno posodobitev odstranili in skupaj s FIO razvili sistem, ki bi v prihodnosti zaznal takšne kršitve.

V sezoni 2021 večjih sprememb ne gre pričakovati saj je motor že zelo blizu svojemu končnemu potencialu. Pri Ferrariju naj bi razmišljali o kopiranju Mercedesove ideje, kjer turbina in compresor delujeta ob straneh samega motorja, vendar naj bi bila ta hitro opuščena in inženirji iz Maranella so se raje osredotočili na preoblikovanje glave valja motorja. To naj bi povečalo pritisk v sežigalni komori in pustilo gorivu hitrejšo atomizacijo. Poleg tega Ferrari dela na manjših spremembah v termalnem sprevodu in preostalih delih pogonskega agregata.

Preostale posodobitve vključujejo pomanjšanje velikosti turbine, ki bi pospešila delovanje ERS sistema. Posodobitve naj bi bile sprva planirane za sezono 2022, vendar je razvijanje motorja slaba forma in morebiten prihod zamrznitve motorjev pospešila.

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje