
2020 je življenje zagrenilo tudi Ferrarijevemu osebju, saj so dosegli najslabši rezultat po sezoni 1980. Zagotovo se bodo pri rdečih konjičkih potrudili, da se jim zgodba ne ponovi tudi v letu 2021. Kje pa naj bi ležala glavna težava in razlog za povprečne rezultate?
V pogonskem sklopu, seveda. Enostavno je bilo moči premalo, da bi se Ferrari zapeljal v boj z Renaultom, Racing Pointom in McLarnom za zadnjo stopničko na razpredelnici konstruktorjev. In čeprav je tretje mesto v prihodnji sezoni dosegljivo, bo doseg le-tega od ekipe iz Maranella zahteval resen preskok v moči motorja, ki bo kreiral dušo dirkalnika SF21.
Pri Motorsport.com poročajo o Ferrarijevi strategiji, ki jo je ekipa ubrala preko zime:
“Ferrarijev motor ni pripravljen odstaniti odpadne ročice (wastegate actuator) in s tem pridobiti aerodinamično prednost. Nekaj, kar je z pravili za 2021 dovoljeno.”
Nov Ferrarijev motor bo imel nekolko manjšo turbino kot tista na 065/2, z namenom, da izboljša električno polnjenje. Ideja inženirjev iz Maranella je izboljšati ERS sistem, ki bi sistemu MGU-K, kateremu dodaja 160 konjskih moči, podaljšal delovanje tekom kroga.
Leclerc in Sainz bosta brez dvoma potrebovala dobro nadgrajen SF21, če želita izpolniti želje in pričakovanja navijačev, vendar bo Ferrari moral krepko razrešiti težave iz prejšnje sezone, če se želi boriti za višja mesta.
Veliko dejavnikov je koliko moči lahko izstisnejo iz motorja in noben ne ve natančno kaj dejansko se je dogajalo lani s ferrarijevim pogonskim sklopom. Glede na to kdaj jim je fia povedal da je motor za 2020 nezakonit in potem se covid -19 v Italiji so tak dobri da so sploh prišli na dirke. Itak 2021 bo ferrari po mojem tretja ekipa skupaj z Aston Martinom. 2022 pa pričakujem da se bodo borili na naslov.