Binotto: Celotno dirkališče je moralo biti prilagojeno Schumacherju

0
SCHUMACHERju so ustregli s spremembo dirkališča

Kljub zaključku kariere z Mercedesom je Michael Schumacher najbolj znan po izjemno uspešnem obdobju dirkanja za Ferrari. Nemec je z rdečim dirkalnikom pustil poseben pečat v zgodovini Formule 1.

Leta 1996 je nemški šampion prispel v Maranello na krilih dveh osvojenih naslovov z ekipo Benetton. S Ferrarijem pa je Nemec nato spisal sanjsko zgodbo. Schumacher je s Scuderio sodeloval več let, da bi jo spravil nazaj na vrh. To mu je na koncu tudi uspelo, saj so bili Italijani v letih med 2000 in 2004 nepremagljivi. Temelji za to uspešno obdobje so bili postavljeni že v letu 1996.

Mattia Binotto se je v intervjuju za Beyond the Grid spominjal tega obdobja.

“Še vedno se spominjam njegovega prvega testa v Fioranu. Potem ko mu ni uspelo odpeljati prvega ovinka, je takoj vprašal Jeana Todta, če se lahko ovinek prilagodi. Tega ovinka ni več želel videti, saj ni bil enak nobenemu ovinku, s katerimi se je srečeval med sezono. To mu je uspelo, saj so leta 1996 progo spremenili.”

S Schumacherjem se je prilagodil tudi dnevni razpored testiranj. Pri Ferrariju so bili navajeni na nekaj začetnih krogov ob deveti uri, čemur je sledila razprava o poteku dneva. Toda Michael je bil pripravljen že ob osmi uri. Trenutni šef Scuderie je pojasnil, kaj vse se je spremenilo.

“Vse od prihoda Michaela imamo sestanek ob 8. uri. Zadnje ure so bile vedno namenjene kvalifikacijskim krogom s čim manj goriva, da bi lahko časopisi poročali, kako hiter je Schumacher. Vprašal nas je: ‘Zakaj to delamo?’ V dirkalniku je ves čas želel imeti 50 kilogramov obtežitve. To je bila za nas velik sprememba, toda želel nas je nekaj naučiti.”

Michael Schumacher v Suzuki osvojil svoj prvi naslov s Ferrarijem

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje