Ali lahko Ferrari leta 2021 izniči zaostanek? “30 konjskih moči se zdi malenkost…”

1

Ferrari se je zaradi novih tehničnih direktiv FIE o meritvah maksimalnega pretoka goriva znašel v precejšnjih težavah. Medtem ko je imela ekipa iz Maranella še v sezoni 2019 najmočnejši motor, je Ferrari lani zaostal tudi za Renaultom in Honda.

Ferrari je v sezoni 2020 doživel dramatičen padec konkurenčnosti. Medtem, ko se je Scuderia v preteklih letih vselej borila za mesta na zmagovalnem odru, sta se Sebastian Vettel in Charles Leclerc lani znašla v položaju, ko se morata na posameznih dirkah boriti celo za točke.

Novi Ferrarijev motor po navedbah italijanskih medijev ne bo revolucionarni 6-valjnik, bo pa uvedel nekaj rešitev, zasnovanih za projekt 2022, hkrati pa ga bo odlikoval nekoliko manjši turbo motor, ki bo izboljšal tudi zmogljivost enote MGU-H. Novi motor naj bi imel tudi izboljšano hlajenje, skupaj pa naj bi Ferrari pridobil približno 30 konjskih moči.

Po mnenju italijanskega F1 novinarja Lea Turrinija, pa Ferrariju skrbi ne povzroča zgolj surova moč motorja.

“Ferrarijeva pogonska enota je bila lani zelo slaba na vseh področjih, od motorja z notranjim zgorevanjem do električnih komponent. O razlogih smo se pogovarjali že neskončno velikokrat. Sedaj poglejmo kaj nam ponujajo za leto 2021. Osebno se mi 30KM zdi malenkost, toda to ni edina težava. Vem, da obstajajo pomisleki glede izpušnih plinov. V vsakem primeru se pri Haasu in Alfi govori, da ne pričakujejo nič posebnega.”

guest
1 Komentar
najstarejši
najnovejši najbolj priljubljeni
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje
uroš

Potem so v kurcu …. in ne verjemem, da bodo dvignili moč samo za 30 konjev, ker bodo v primerjavi ob 30 km na istem nivoju kot 2020 ali še celo slabše, ker bodo Honda, renault in Mercedes vsi dvignili moč vsaj za 20 konjev Mercedes celo 40 in Honda prav tako.