
Italijanski F1 novinar Fabiano Vandone je v pogovoru za podkast pit-talk zatrdil, da je Ferrari z razvojem nove pogonske enote za sezono 2021 storil “izjemen” korak naprej.
Novi Ferrarijev motor po navedbah italijanskih medijev ne bo revolucionarni 6-valjnik, bo pa uvedel nekaj rešitev, zasnovanih za projekt 2022. Hkrati naj bi ga odlikoval nekoliko manjši turbo motor, ki bo izboljšal tudi zmogljivost enote MGU-H. Novi motor naj bi imel izboljšano hlajenje, skupaj pa naj bi Ferrari pridobil približno 30 konjskih moči.
O razvoju novega motorja, ki trenutno poteka v Maranellu je za podkast pit-talk spregovoril italijanski F1 novinar Fabiano Vandone.
“Moramo biti optimistični, saj rezultati s testne mize dajejo izjemne rezultate. Ferrari je po lanski sezoni močno omejila FIA, kar je povzročilo precejšnjo škodo. Zdaj so obnovili motor tudi po zaslugi uredbe, ki to dovoljuje, in naredili dvojni korak naprej: prvi je povrnil odvzeto, drugi pa enoto dvignil še na nivo višje.
Nedavno je tudi šef ekipe Ferrari Mattia Binotto razkril, da je povsem nova pogonska enota, ki jo Scuderia pripravlja za sezono 2021 na testi mizi pokazala zelo pozitivne rezultate, kljub temu pa svari pred prevelikim optimizmom.
Trenutno nimamo najboljšega motorja, toda naslednje leto bomo imeli povsem novega. Številke so pokazale, da smo na pravi poti. Bo dovolj, da ujamemo Mercedes? Morda bi bil takšen cilj preveč optimističen, saj zaostajamo za približno 50 konjskih moči. Že če bi nam uspelo ujeti Renault in Hondo, bi bil to izreden dosežek.
Super, četrti z izjemnim motorjem
Jap tudi 2019 so imeli daleč najmočnejši motor pa niso mogli biti prvaki. Ni vse v motorju… Definitivno pa ne bo 30 konjev močnejši ampak kakih 60-70 konjev in bodo kar merilo … Mal še skrivajo …