
Formula 1 je potrdila, da vsaj v prihodnjem desetletju ostaja zavezana hibridnim turbo V6 motorjem, elitni razred motošporta pa zaenkrat ne razmišlja o prehodu na električni ali vodikov pogon.
Vse od uvedbe hibridne tehnologije v Formuli 1 se pojavljajo dvomi v ekonomsko upravičenost izredno dragih pogonskih enot. Formula 1 načrtuje temeljito prenovo pravilnika o motorjih najkasneje od leta 2026, ekipe pa so se zaenkrat dogovorile, da se bodo vsaj še šest let držale sedanjih turbo hibridnih V6 agregatov.
Potem ko je Hondina odločitev, da po letu 2021 zapusti F1, spodbudila debato o potrebi, da bi šport v novih pravilih uveljavil bolj radikalno tehnologijo motorja, kot je električna ali vodikova, je Formula 1 znova izrazila prepričanje, da je nova generacija hibridov najboljša možna izbira.
F1 in ekipe so sklenile dogovor, da poudarek ne bi smel biti na povsem novi smeri razvoja motorja, temveč premikanje meja s trajnostnimi gorivi, pri čemer se vsaka inovacija nato prenese v realni svet.
Formula 1 je tako razkrila načrt, da se namerava v prihodnjem desetletju posvetiti predvsem inovacijam na področju trajnostnih bio goriv, ki bi jih bilo možno prenesti v aplikacijo pri cestnih avtomobilih.
Elitni razred motošporta je hkrati potrdil namero, da najmanj do leta 2030 doseže ogljično nevtralnost.