Je briljantna ideja Adriana Neweya Red Bull približala Mercedesu?

0

V kvalifikacijah pred dirko za VN Eifla na Nurburgringu je Max Verstappen za najhitrejšim časom Valtterija Bottasa zaostal za dobri dve desetinki, kaj je najmanjša razlika do dominatnega Mercedesa v letošnji sezoni. Red Bull je v Nemčiji nedvomno našel nekaj dodatnih desetink, vzrok pa bi bile lahko brilijantne zamisli Adriana Neweya.

Red Bull si še naprej prizadeva za posodobitve, s katerimi bi ekipa rdečih bikov zmanjšala zaostanek za Mercedesom. Na veliki nagradi Eifla na Nürburgringu so pripravili nekaj zanimivih izboljšav, ki so Maxu Verstappnu omogočile, da je tudi na dirki dokaj dobro sledil ritmu Lewisa Hamiltona. Giorgio Piola je za italijanski Motorsport.com analiziral najnovejše posodobitve Red Bulla RB16, od katerih ena še posebej izstopa.

Ena izmed prilagoditev, ki jo je izumil legendarni Adrian Newey, zadeva zadnje vzmetenje. Položaj zgornjega nosilca je dvignjen, kar zagotavlja boljšo voznost samega dirkalnika. Ta posodobitev je bila prvič preizkušena na tretjem treningu v soboto zjutraj, kjer sta dirkača takoj opazila očitno izboljšanje vodljivosti svojega dirkalnika. Posledično je bila posodobitev istega dne uporabljena tudi v kvalifikacijah.

Poleg tega so bile narejene prilagoditve opore vzvratnega ogledala. Ta je sedaj pravokotno pritrjen na ohišje, medtem ko je bil pred tem upognjen. Na zunanji strani sistema halo se je pojavila tudi plavut, ki zagotavlja dodatne aerodinamične koristi.

Tretja posodobitev, ki je do sedaj ostala neopažena pa je reža v stranskem zavihku končne plošče prednjega krila. To zagotavlja, da se pretok zraka iz krila sesa skozi bok samega bolida, kar lahko privede do večje potisne sile in zmanjšanja turbulence. Posledično je zaradi takšnega zračnega toka manjša tudi obraba pnevmatik.

 

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje