Volkswagen: V Evropi luksuz, v ZDA “junk”

0

Nemško znamko Volkswagen na obeh straneh Atlantika dojemajo povsem drugače. Medtem ko v Evropi Volkswagnovi avtomobili veljajo za bolj ali manj prestižne, nemški koncer v ZDA zseda le dva odstotka tržišča, Američani pa na mesec kupijo precej več Mercedesov, BMWjev ali Subarujev…

Danes v Evropi Volkswagna gledamo kot na nekakšno ‘pol premium’, znamko, ki ponuja več prestiža in kakovosti kot konfekcijska ponudba, hkrati pa lahko modele nemškega giganta dobimo za bolj ali manj sprejemljivo ceno.

Manj znano je, da je glavni problem na tej poti ravno trg, ki so ga v šestdesetih letih 20. stoletja tako impresivno osvojili – ZDA. Volkswagen je v povojnem obdobjuv ZDA užival velik ugled. Leta 1970 so tam prodali 569.696 avtomobilov, nato pa se je leta 1993 začel neverjeten padec, Volkswagen pa je prodal manj kot 50.000 primerkov.

Glavne težave so bile povezane s kontrolo kakovosti, zlasti za avtomobile, sestavljene v Mehiki. Danes je prodaja stabilnejša, vendar še vedno zavzema le 2% trga. Američani na mesec kupijo več Mercedesov, BMWjev ali Subarujev kot pa denimo Volkswagnov.

Že od časa, ko so hipiji križarili po cestah v hrošču, ima znamka glas proizvajalca poceni vozil, ki jih kupite, če nimate denarja za boljše. Za razliko od japonskih in korejskih proizvajalcev, ki jim ni treba biti cenejši od drugih, da bi našli kupce, znamka iz Wolfsburga tega ni storila.

Tipičen primer ameriškega dojemanja je podatek, da Volkswagen Golfa vozi Penny iz serije ‘Veliki pokovci’, ki nima denarja za “pošten” avto.

guest

0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje