Zakaj je bilo Hamiltonu dovoljeno nadaljevati vožnjo s predrto pnevmatiko?

0

V zaključku britanske velike nagrade smo spremljali pravo dramo, ko sta se morala oba Mercedesa spopasti s predrto sprednjo levo pnevmatiko. V zadnjem krogu je Max Verstappen hitro lovil Lewisa Hamiltona, Britanec pa je ciljno črto prečkal s tremi kolesi in je z relativno majhno razliko slavil svojo 7. zmago v Silverstonu. Za gledalce je bil takšen razplet pravi spektakel, ob tem pa so se znotraj karavan pojavila določena vprašanja o varnosti.

Običajno velja pravilo, da mora dirkač ob poškodbi svojega dirkalnika, ki bi lahko ogrozila druge, svoj bolid ustaviti ob stezi, ali pa z zmanjšano hitrostjo nadaljevati do boksov. Hamilton je seveda logično nadaljeval, saj je bil od ciljne črte oddaljen zgolj pol kroga, ob tem pa so se pojavile opazke, da je Hamilton glede na stanje svoje pnevmatike vozil občutno prehitro.

Za še dodatne pomisleke je poskrbela objava ekipe Mercedes, ki je razkrila, da je Hamilton na ravnini Hangar s predrto pnevmatiko vozil kar 230 km/h.

Hamilton po koncu dirke ni bil kaznovan, kar je pri konkurenci poskrbelo za rahlo dvignjene obrvi. Dokončnega odgovora vodstva dirke za svojo odločitev, da zadeve niti ne preiskuje, ni podalo, morda pa so bili komisarji nekoliko bolj prizanesljivi, ker je šlo za zadnji krog dirke.

Direktor dirke Michael Masi je po dirki za Motorsport.com dejal:

Ekipe sem neposredno poklical po radijski zvezi in jih prosil, naj takoj in učinkovito zmanjšajo hitrost. S tem smo želeli poskusiti čim bolj zmanjšati vpliv na voznike, pa tudi na vse okoli njih. To je bilo neposredno naročilo vodstva dirke vsem ekipam.

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje