Motorsport: Mercedes W11 z upogibanjem zadnjega krila pridobi 2 km/h

0

Analiza, ki so jo naredili pri italijanski izdaji Motorsport.com kaže, da da se zadnje krilo Mercedesa W11 zaradi fleksibilnih lastnosti posameznih materialov upogiba v notranjost krivulje. Mercedes lahko s tem pridobi do 2 km / h hitrosti, podobno rešitev pa uporabljata tudi Ferrari in Red Bull. FIA naj bi sicer v kratkem izdala tehnično direktivo, s kateri so želijo omejiti upogibanje aerodinamičnih elementov.

Fleksibilna krilca na F1 bolidih lahko spremenijo obliko ali položaj, s čimer zmanjšajo zračni upor in prinašajo prepotrebne tisočinke. Vse od njihovega pojava pa v Formuli 1 glede gibljivih elementov obstajajo varnostni pomisleki, saj bi lahko zadnje krilce ob visoki hitrosti odpadlo iz dirkalnika.

FIA načrtuje strožje teste obremenitev za zadnja krila, s katerimi želi ekipam preprečiti izdelavo stabilizatorjev, ki se pri velikih obremenitvah upogibajo in moštvom posledično prinašajo aerodinamične koristi.

Vodja tehnične skupine FIE Nikolas Tombazis je dejal, da namerava krovna zveza na tem področju še zaostriti varnostne zahteve.

Analiziramo fleksibilnost zadnjega krila in upamo, da bomo v ne tako oddaljeni prihodnosti izboljšali regulacijo na tem področju s težjimi obremenitvenimi testi. V bistvu so tradicionalno najboljši testi za aeroelastičnost tisti, ki najbolj posnemajo primere dejanske obremenitve, ki ji je komponenta podvržena na progi. Menimo, da je trenutni test morda nekoliko zastarel in ekipe to morda malce izrabljajo, saj poznajo specifike našega obremenitvenega testa, kar uporabijo pri samem razvoju krila, ki se nato na progi upogiba bistveno bolj.

Analitiki spletne strani Motorsport.com so minuli konec tedna ugotovili, da se Mercedesovo zadnje krilo  nad določeno hitrostjo ‘zaskoči’ s precej naglim premikom v notranjost vogala in tako sledi kotalnemu gibanju avtomobila. Pri Ferrariju in Red Bullu bi bil prisoten podoben sistem, zaradi katerega se zadnje krilo na RB16 upogne kar za tri centimetre.

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje