Kako je Red Bull uspešno znižal težo novega bolida RB16

0

Red Bull je z novim dirkalnikom RB16 odkrito napovedal napad na naslov svetovnega prvaka, Adrian Newey pa je novi bolid zasnoval izredno agresivno, glavni cilj ekipe iz Milton Keynesa pa je bil predvsem znižanje teže in posledično boljša uravnoteženost novega RB16 v primerjavi z lanskim modelom.

Ena prvih stvari, ki jo opazimo pri novem RB16, je izredno kompleksno oblikovan prednji del nosu. Pri Red Bullu smo v preteklosti tu opazili zgolj eno odprtino, sedaj pa sta na vrhu dodani še dve reži. Vse to z namenom usmerjati zrak na zelo specifična mesta na način, da se na zadnjem delu bolida ustvari še večji downforce.

Morda najbolj agresivno pa je zasnovano prednje vzmetenje. Aluminijeva zlitina kaže, da so iskali lažjo zasnovo in jo tudi uspešno dosegli. Z mehaničnega vidika morda Red Bullova rešitev ni idealna, je pa najboljši kompromis pri ustvarjanju veliko manjšega upora in boljše aerodinamične učinkovitosti.

Ta konfiguracija omogoča tudi veliko lažji pretok zraka izpod nosu, kar posledično koristi hlajenju motorja. Neweyju spelo umestiti vzmetenje sprednjih koles znotraj šasije, s čimer je Red Bull želel rešiti težave s pregrevanjem pnevmatik, ki so se ekipi iz Milton Keynesa pojavljale v lanski sezoni.

Newey je tako opravil natančno revizijo skoraj vseh elementov vzmetenja, ki vsebuje po mnenju mnogih najbolj agresivno zasnovo letošnje generacije F1 dirkalnikov.

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje