Združenje potrošnikov zahteva, da vlada zaseže novi Ferrarijev bolid

0

Najbolj znana italijanska organizacija za zaščito pravic potrošnikov Ferrariju grozi, da bo tožila Ferrari in pozvala vlado, naj “zaseže” nedavno predstavljeni F1 bolid SF1000.

Po podobnih polemikah pred letom dni, vključitev blagovne znamke ‘Mission Winnow’ na novi rdeči F1 bolid znova povzroča vznemirjenje.

Mission Winnow je blagovna znamka, ki jo je ustvaril tobačni velikan Philip Morris, sicer dolgoletni pokrovitelj Ferrarija.

Blagovna znamka na svojem spletnem mestu sicer izključuje povezavo s tobakom in svoj obstoj opravičuje z zavzemanjem za svet brez tobačnih izdelkov.

Najpomembnejša italijanska potrošniška skupina “Codacons” pa zatrjuje, da gre v resnici za subliminalno oglaševanje tobaka, ki je v državi prepovedano tako v „neposrednih kot posrednih“ oblikah.

Po navedbah italijanskega medijskega vira Automoto je italijanska vlada potrdila, da je zdravstveno ministrstvo sprejelo nedavno pritožbo Codaconsa, da blagovna znamka Mission Winnow učinkovito promovira tobak.

“Opogumljeni z odločitvijo ministrstva, ki potrjuje naša stališča, bomo začeli sodni postopek proti Ferrariju,” je dejal predsednik združenja Carlo Rienzi.

“Zahtevali bomo tudi, da se zaseže nov dirkalnik ‘SF1000’, ki je bil predstavljen pred letošnjo F1 sezono.

Ferrari in Philip Morris prisolila klofuto politični korektnosti in zmagala

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje