
Ekipa Red Bull Racing je danes predstavila novi bolid RB16, s katerim želi moštvo Rdečih bikov v sezoni 2020 napasti Mercedes in Ferrari. Adrian Newey pričakovano ni razočaral, novi dirkalnik pa vsebuje številne zanimive elemente.
NOS
Ena prvih stvari, ki jo opazimo pri novem RB16, je izredno kompleksno oblikovan prednji del nosu. Pri Red Bullu smo v preteklosti tu opazili zgolj eno odprtino, sedaj pa sta na vrhu dodani še dve reži. Vse to z namenom usmerjati zrak na zelo specifična mesta na način, da se na zadnjem delu bolida ustvari še večji downforce.
V nadaljevanju nosu opazimo neke vrste žlico, element pa je primerljiv s konstrukcijo, ki jo je uporabljal Mercedes, da bi zrak bolje usmeril v dno samega bolida in posledično še povečal potisk k tlom.

PREDNJE KRILCE
Tako kot Ferrari se tudi Red Bull Racing drži svojega koncepta iz lanskega leta. Medtem ko se Ferrari odloča za aerodinamično učinkovitost, zunanji robovi sprednjega krila pa so usmerjeni navzdol, se Red Bull osredotoča za koncept maksimizacije downforcea. Elementi so torej razporejeni po celotni dolžini prednjega krila.
ŠE VITKEJŠI OD FERRARIJA
Pri Ferrariju so včeraj ponosno povedali, koliko truda je bilo vloženega v kompaktno zasnovo zadnjega dela bolida SF1000, toda Red Bull je šel še korak dlje. Karoserija je na sredini popolnoma skrita, površina vidnega ravnega dna pa ogromna.