Analiza: Mclaren MCL35 – Popolna evolucija

0

Večina F1 ekip je pred sezono napovedala, da bodo novi bolidi v veliki meri nadaljevanje svojih predhodnikov. Tudi Mclaren stavi na evolucijo, ki pa jo je ekipa iz Wokinga pri razvoju MCL35 pripeljala do njene skrajne meje.

Čeprav bo potrebno na končno podobo letošnjih dirkalnikov počakati vse do prve dirke v Melbournu, pa lahko že iz predstavitvenega modela vidimo, da pri Mclarnu z MCL35 mislijo skrajno resno.

Mclaren MCL35 je že na prvi pogled bistveno bolj dodelan od svojega predhodnika, pa vendar rešitve niso tako sofisticirane, kot smo jih videli pri Ferrariju in Red Bullu. Medtem ko je bil lanski model nekoliko bolj robusten, je MCL35 zasnovan neprimerno bolj kompleksno, za kar je poskrbel novi tehnični direktor James Key.

Pozornost nemudoma vzbudi nekoliko podaljšan nos, ki pa je neprimerno ožji od lanskega. Mclaren tako sledi smeri, ki jo je začrtal Mercedes, nekoliko pa preseneča odsotnost S ducta. Podobno kot Red Bull in Ferrari, je tudi nov Mclaren občutno zmanjšal svoje dimenzije, predvsem bočnih struktur samega bolida.

Z bolj eksterno obremenjenim prednjim krilcem se zdi, da novi bolid zasleduje bolj agresivno filozofijo. Ta vrsta krilca in pretok zraka, ki ga povzroča, običajno poskrbita za večji downforce, lahko pa nastane več težav pri samem upravljanju bolid. Pa vendar sta lani tako Mercedes, kot Red Bull dokazala, da je možno doseči zadovoljiv kompromis.

 

 

Pravo revolucijo iz Wokinga opazimo pri sprednjem vzmetenju, kjer sta oba trikotnika dvignjena kot še nikoli v nobeni sodobni formuli ena. Spodnji je bil zasukan na držalo sredine kolesa, kar omogoča sproščanje zračnega toka pod elementom. Podobno kot Ferrari in Red Bull, je tudi novi Mclaren ožji od svojega predhodnika. Bočne hladilne odprtine so bistveno manjše, bočne strukture pa bolj kompaktne in zagotovo najsvetlejša točka letošnje zasnove.

Preberite tudi  Racing Point: Slika novega bolida ušla na splet

Čisti dizajn, ki ga zasleduje letošnji Mclaren je zagotovo varna izbira, saj bo ekipa iz Brackleya lažje identificirala morebitne težave. Kljub temu pa MCL35 ni tako ambiciozen, kot sta denimo Ferrari SF1000 ali Red Bull RB16.

 

KOMENTIRAJTE!

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj