Analiza prostih treningov: Hamilton z majhno prednostjo, Ferrari in Verstappen sta blizu

Čeprav si je Lewis Hamilton v simulaciji kvalifikacij s pomočjo zavetrja za Robertom Kubico privozil nekaj prednosti, podatki simulacij s polno posodo za gorivo razkrivajo, da so razlike med najboljšimi ekipami manjše kot se zdijo na prvi pogled.

Lewis Hamilton si je večino svoje prednosti privozil, ko je v simulaciji kvalifikacij na najdaljši ravnini ujel zavetrje za Williamsom Roberta Kubice, kjer je pridobil približno tri desetinke sekunde. Prav toliko je na koncu znašala Britančeva prednost pred Charlesom Leclercom, medtem ko je Max Verstappen zaostal še nekaj tisočink sekunde več.

 

SIMULACIJE KVALIFIKACIJ (EKIPE)

1 Mercedes (Lewis Hamilton) 1m33.232s
2 Ferrari (Charles Leclerc) 1m33.533s +0.301s
3 Red Bull (Max Verstappen) 1m33.547s +0.315s
4 Toro Rosso (Pierre Gasly) 1m34.509s +1.277s
5 McLaren (Carlos Sainz) 1m34.667s +1.435s
6 Racing Point (Lance Stroll) 1m34.744s +1.512s
7 Alfa Romeo (Antonio Giovinazzi) 1m34.839s +1.607s
8 Renault (Daniel Ricciardo) 1m34.924s +1.692s
9 Haas (Kevin Magnussen) 1m35.442s +2.210s
10 Williams (George Russell) 1m36.749s +3.517s

Če pogledamo skupne čase, je bil najhitrejši Hamilton, ki je bil za 0,3 sekunde boljši od drugo uvrščenega Leclerca in 0,8 sekunde hitrejši od moštvenega kolega in edinega izzivalca za naslov, Valtterija Bottasa. Mercedes W10 je bil znova najboljši v počasnih in srednje hitrih ovinkih, Hamilton pa je zaostanek na ravnini nadoknadil s pomočjo zavetrja, ki mu ga je v hitrem krogu nudil Robert Kubica.

Ferrari vsekakor ostaja v boju za pole, saj naj bi Vettel in Leclerc v petek dirkala z močno omejeno močjo pogonske enote, Scuderia pa bo polno moč uporabila šele na kvalifikacijah. Blizu je tudi Red Bull, Verstappen pa je bil izredno hiter predvsem v prvem sektorju, kjer prevladujejo hitri ovinki.

Preberite tudi  Gazzetta: Hamilton se je letos dvakrat sestal s Ferrarijem

SIMULACIJE DIRKE

Simulacije dirke razkrivajo, da je razmerje moči med najboljšimi tremi ekipami izredno izenačeno. Hamilton je bil v uvodnem stintu na najmehkejši zmesi pnevmatik v povprčju zgolj za nekaj tisočink hitrejši od Verstappna, medtem ko je bil Vettel s stopnjo tršo zmesjo še nekoliko hitrejši od dirkača Mercedesa.

1 stint (soft) HAM 1:39.676 (8 krogov) VER 39.728 (5) LEC 40.262 (9)

1 stint (medium): VET 39.564 (3) BOT 39.938 (9)

2 stint (medium: LEC 39.394 (6) VER 39.750 (4) Hard 2.stint: HAM 39.119 (6) VET 40.533 (9)

Ferrari je prvi dirkaški dan najbolje dirkal z medium različico pnevmatik, kar je v drugem stintu potrdil tudi Charles Leclerc, medtem ko je Hamilton najbolj navdušil predvsem z najtršo zmesjo.

 

Hamilton s pomočjo Williamsa na vrh, razlike so majhne

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja