Mission Winnow se vrača na Ferrarijev bolid

0

Po petih mesecih premora bo Ferrari na dirki na Japonskem znova nastopil z napisi svojega glavnega pokrovitelja, tobačnega koncerna Philip Morris.

Ferrari v letošnji sezoni reklamira kampanjo z imenom Mission Winnow, ki je del premika podjetja Philip Morris v ne-tobačno prihodnost, čeprav mnogi menijo, da gre za prikrito oglaševanje tobačnih izdelkov.

Prisotnost napisa “Misson Winnow” je letos namreč povzročila že kar nekaj polemik, Ferrari pa je sporne napise, po preiskavi avstralske vlade na prvi dirki sezone umaknil prostovoljno.

Scuderia je zaradi stroge protitobačne zakonodaje logotiipe umaknila tudi na dirki v Kanadi, zaradi vedno večjega zunanjega nadzora nad kampanjami, kot je “Misson Winnow”, pa je Philip Morris logotipe odstranil za daljše obdobje, kot je bilo prvotno predvideno – in potencialno za preostanek leta.

Tako pri Ferrariju, kot tudi Ducatiju, ki napise Mission Winnow uporablja v prvenstvu Moto GP, zaenkrat zavračajo možnost, da se blagovna znamka več ne bi vrnila na njihove dirkalnike, pri podjetju Philip Morris pa pojasnjujejo, da se bodo o uporabi spornih napisov odločali pred vsako dirko posebej.

Ferrari in Phillip Morris sta sprejela odločitev, da se logotipi Mission Winnow vrnejo na Ferrarijev bolid.

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje