Komentar dirke: Monza ustoličila novega kralja Ferrarija

Če je Sebastian Vettel sezono začel kot nesporno prvo ime Ferrarija, lahko po dirki v Monzi skoraj z gotovostjo trdimo, da se razmerja moči v Maranellu spreminjajo. Charles Leclerc z velikimi koraki stopa proti prestolu Formule 1, Monza pa je ustoličila novega kralja Ferrarija.

Leclerc je po Spaju dobil še drugo klasiko zapored in dokazal, da je sposoben resnično velikih stvari. Mladi Monačan je zdržal pritisk armade tifosov in ubranil napad Mercedesovega komandega pulta, ki je nanj streljal z vsemi topovi. Leclerc je vedel, da Lewisu Hamiltonu za nobeno ceno ne sme prepustiti položaja na stezi in je z odliko odbil vse Britančeve napade. Mercedes je nato v boj poslal Bottasa, Finec pa tokrat ni bil dorasel tekmec mladega Monaškega dirkača, ki je Ferrariju po letu 2010, ko je v Monzi slavil Fernando Alonso znova pripeljal zmago na domači dirki.

Medtem ko je Leclerc slavil veličastno zmago, si je Sebastian Vettel v najmanj primernem trenutku privoščil nov velik spodrsljaj. Nemec je po povsem nepotrebni napaki še trčil v Lancea Strolla, po kazni 10. sekund pa je bila njegova dirka praktično končana. Ob koncu dirke je tudi samo vodstvo Ferrarija na čelu s predsednikom Johnom Elkannom prvič eksplicitno namignilo, da se v Maranellu obetajo spremembe, Leclerc pa počasi, toda vztrajno postaja prvo ime Scuderie.

Za prijetno presenečenje so v Monzi poskrbeli pri ekipi Renault in dokazali, da so z najnovejšo specifikacijo pogonskega sklopa resnično storili velik korak naprej. Ricciardo in Hulkenberg sta celoten konec tedna blestela na dolgih ravninah in morda besede Remija Taffina o 1000. konjskih močeh vendarle niso zgolj prazno besedičenje.

Preberite tudi  Video: Silovito trčenje Roberta Kubice

Če so pri Renaultu pripravili pozitivno presenečenje, pa tega ne moremo reči za japonsko Hondo. Težko pričakovana četrta specifikacija pogonske enote ni prinesla pričakovanih rezultatov, Red Bull pa bi tudi brez Verstappnove kazni, na dolgih ravninah Monze težko konkuriral Ferrariju in Mercedesu. Ekipa rdečih bikov tako že nestrpno pričakuje Singapur, ki bi moral bolidu RB15 bistveno bolj ustrezati.

Charles Leclerc je pred sezono dejal, da si želi s Ferrarijem slaviti v Monaku in Monzi. Sicer mu letos ni uspelo zmagati na ulicah Monte Carla, je pa dvojček klasik, ki ga je v zadnjem tednu osvojil Leclerc nedvomno dosežek, ki ga bo zapisal v zgodovino Ferrarija in Formule 1.

Matej Plešej

1 komentar

  • Mislim da ima sedaj Ferari dirkača za naslov v naslednjih letih .Kako vsi govorijo kako dobri so njihovi vozniki je smešno da zadnjih 40 let imajo samo dva svetovna prvaka .

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja