Kam izginejo Ferrarijevi kvalifikacijski konji?

Po navedbah nemške revije AMuS in njihove analize GPS podatkov, naj bi Ferrari v kvalifikacijah uporabljal dodatnih 40 konjskih moči, ki pa jih Scuderia ne more uporabiti na dirki.

Medtem ko Ferrari na kvalifikacijah vedno znova kaže izjemno moč svoje pogonske enote, sta imela Charles Leclerc in Sebastian Vettel na dirki v Silverstonu kar nekaj težav pri prehitevanju tudi z odprtim sistemom DRS.

Po poročanju AMuS-a naj bi Mercedesovi inženirji izračunali, da lahko Ferrari na kvalifikacijah proizvede dodatnih 40 konjskih moči. Medtem ko lahko Ferrari v enem hitrem krogu doseže bistveno večjo končno hitrost od Mercedesa, je razmerje moči na dirki precej bolj uravnoteženo.

Ferrari (Q) Mercedes (Q) Ferrari (R) Mercedes (R)
Avstralija 317,7 km / h (P13) 320,0 km / h 303,7 km / h (P17) 311,3 km / h
Bahrajn 327,9 km / h (P1) 322,8 km / h 331,5 km / h (P9) 330,3 km / h
Kitajska 327,1 km / h (P1) 322,0 km / h 328,0 km / h (P9) \ t 331,4 km / h
Azerbajdžan 335,8 km / h (P7) 331,5 km / h 340,0 km / h (P15) 342,0 km / h
Španija 325,0 km / h (P1) 319,9 km / h 338,1 km / h (P3) 329,6 km / h
Monako 291,6 km / h (P1) 284,6 km / h 290,9 km / h (P3) 288,4 km / h
Kanada 333,3 km / h (P1) 327,7 km / h 328,0 km / h (P14) 331,0 km / h
Francija 340,3 km / h (P4) 338,6 km / h 341,1 km / h (P1) 332,1 km / h
Avstrija 325,7 km / h (P1) 319,5 km / h 327,9 km / h (P1) 312,3 km / h
VB 332,4 km / h (P4) 328,7 km / h 338,8 km / h (P3) 331,0 km / h

vir: AMuS

Konkurenca naj bi tako ugotovila, da lahko Ferrari skrivnostno moč uporabi zgolj v primeru ko zapelje iz garaže, nato pa v zmernem ritmu odpelje še krog za ogrevanje. Vettel in Leclerc lahko torej najvišjo stopnjo dosežeta samo v kvalifikacijah in prvem krogu dirke, medtem ko je iz neznanih razlogov ne moreta uporabiti v dvobojih med dirko.

Preberite tudi  Briatore: Ponosen sem, da me primerjajo s Trumpom

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja