Komentar dirke za VN Avstrije: Verstappen in Leclerc sta Formulo 1 rešila pred samomorom

Po dolgočasni procesiji v Franciji, je Spielberg znova poskrbel za obilo akcije, drame in nepredvidenih dogodkov. Mercedesov niz je vendarle končan, Max Verstappen in Charles Leclerc pa sta uprizorila prvega izmed številnih epskih dvobojev, ki ju bosta mlada zvezdnika skoraj zagotovo ponudila v naslednjem desetletju.

Odlična steza je v Spielbergu je je znova postregla s fantastično dirko na kateri tako željenih bojev kolo ob kolesu zagotovo ni manjkalo. Max Verstappen je po zapletu na startu prikazal fantastično dirkanje in se s sedmega mesta po prvem krogu prebil vse do najvišje stopničke. Prehitevanje Charlesa Leclerca je bilo na meji, dejstvo pa je, da smo v Formuli 1 videli že precej bolj ostre manevre. Verstappen je zaprl vrata in pravzaprav smo vsi smo vedeli, da bo to storil.

Tudi Charles Leclerc je celotni dirkaški vikend dirkal odlično, po zanesljivem pole positionu pa je bil na dobri poti do svoje premierne zmage. Čeprav mlademu Monačanu tudi v drugem poizkusu ni uspelo, pa lahko z gotovostjo trdimo, da bo njegov čas še prišel.

Znova je navdušil tudi Lando Norris, ki je na koncu Mclarnu pripeljal odlično šesto mesto. Ob Verstappnu in Leclercu je Norris naslednji predstavnik nove generacije, ki bo v prihodnosti krojila vrh Formule 1.Seveda ne smemo pozabiti na Carlosa Sainza, ki se je iz začelja startne vrste prebil vse do osmega mesta. Zelo dobro formo so znova prikazali tudi pri ekipi Alfa Romeo, saj sta tako Kimi Raikkonen kot Antonio Giovinazzi dirko končala med dobitniki točk.

Medtem ko smo lahko nad prihodnjo generacijo dirkačev navdušeni, pa je letošnja dirka v Avstriji znova razkrila prav vse hibe moderne Formule 1. FIA se še enkrat več utapljala v lastnem pravilniku, ki ga ne razumejo niti sami, še manj pa ga razumejo vsi ljubitelji dirkanja in Formule 1.

Preberite tudi  Video: Analiza in animacija usodne nesreče na dirki Formule 2

Najprej moramo opozoriti na zmedo po kvalifikacijah, ko je Lewis Hamilton kljub kazni treh startnih mest, dirko pričel mesto višje kot pravi osnovna matematika. FIA je tako v 40. minutah ponudila kar dva startna razporeda, še nekaj časa po kvalifikacijah pa ne ekipe, ne mediji in navijači niso vedeli kje bo kdo startal.

Drugi burleski smo bili priča po koncu dirke, ko so komisarji debele tri ure odločali o morebitni kazni za Maxa Verstappna zaradi incidenta s Charlesom Leclercom. Si predstavljate, da finalu kakšnega nogometnega tekmovanja, po končani podelitvi nagrad in odhodu navijačev, žirija v svojih pisarnah še zmeraj odloča o tem kdo je zmagovalec? Najbrž ne.

Formula 1 nujno potrebuje reformo svoje administracije in obsežnega pravilnika, ki pogosto zaplete tudi najpreprostejše situacije. Verstappen je ciljno črto prepeljal kot prvi in v kolikor bi mu želeli zmago odvzeti, bi to morali storiti še preden bi stopil na oder za zmagovalce.

Komisarji so po teh urah končno sporočili svojo odločitev, da Verstappna ne kaznujejo in odločili so se pravilno. Kot je po dirki izjavil legendarni Mario Andretti, pa bi lahko hkrati Sebastianu Vettlu še vrnili zmago v Kanadi.

Matej Plešej

2 komentarja

  • Ce bi mercedeza na enak nacin prehitel bi dobil kazen.
    Pac Ferrari je letos zrtveno jagnje…

    8
    6
  • Hahahahaha
    Pricakovana dvolicnost

    F1, ratuje vse kar si lahko mislis najslabsega o katerikoli stvari.

    Kdaj bo to vsaj prenblizn fer ….

    Pravila pisana za mrcedes, ce pa naujo oni zmagal, pa dejmo to nekomu ki si mogoce mal zaslus.

    Leta nazaj so tku delal csi za ŠUMI-ja, zdej za merceddes, pol pa kir drug navrst. Sam zanimiv, tisti v skupini, “the rest of”, pa nekak ne pridejo na vrsto.

    Zaj.. bodo f1, ki ze tako ratuje dolgocasna, razn en parih prihitevanj.

    Bljak za sodnike

    3
    3

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja