Brembo: Formula 1 bi morala razvijati zavore, ki bi jih lahko uporabljali na cestah

Uradni proizvajalec zavor v Formuli 1 Brembo opozarja, da bi morala kraljica motošporta razmisliti o prehodu na ogljično-keramične zavore, ki bi jih lahko uporabljali tudi cestni avtomobili.

Sedanji zavorni diski iz ogljika so bili na dirkah Formule 1 prvič uporabljeni v poznih 70. letih, tehnologija ogljikovih zavor pa se ni prenesla cestne avtomobile zaradi težav pri uporabi neogretih diskov v mrzlih ali mokrih razmerah.

V zadnjih letih je bil storjen velik napredek pri uporabi ogljikove keramike pomeni, ki jo uporabljajo nekateri novejši športni avtomobili. Pri Brembu menijo, da bi lahko tovrstno tehnologijo uporabili tudi v Formuli 1.

“Prihodnost zavornih sistemov ni nujno povezana z ogljik/ogljik kompozicijo  diskov,” je za Autosport povedal izvršni direktor skupine Brembo Mario Almondo.

“Brembo predlaga uporabo materiala, ki je bolj primeren za vsakodnevne cestne avtomobile – celo tiste z visoko zmogljivostjo.“Naš predlog so ogljično-keramične zavore, ki so bile po odličnem sodelovanju med vsemi partnerji uporabljene v projektu McLaren Senna

“Če želimo v F1 priti do rešitev, ki so bližje našim normalnim izdelkom, bi lahko šli v to smer.”

Ogljiko-keramične zavore imajo večino prednosti karbonskih diskov, vendar so bolj trpežne, ker keramika, ki se uporablja v njihovi proizvodnji, pomaga pri odpornosti ob toplotnih obremenitvah.

Daljša življenjska doba je zagotovilo, da se med njihovo uporabo sprosti manj ogljikovega prahu, kar ima tudi pozitivne okoljske učinke.

Na vprašanje o možnosti, da bi zavorni diski zdržali kar sedem dirk, je Almondo dejal: “To je možno, absolutno.”

rezervniavtodeli24.si strani

 

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja