Rich Energy: Ne moremo zamenjati logotipa, saj na polnjenje čaka 90 milijonov pločevink

Podjetje Rich Energy, ki je glavni sponzor ekipe Haas, je izgubilo sodni postopek glede spornega logotipa svoje blagovne znamke energijskih pijač, ki spominja na logotip podjetja Whyte Bikes.

Ameriško sodišče je odločilo v prid podjetja, ki se ukvarja s proizvodnjo koles kar pomeni, da mora Rich Energy svoj logo umakniti iz svojih proizvodov. Hkrati mora sporni logotip iz svojih bolidov umakniti tudi ekipa Haas.

Lastnik podjetja Williams Storey je na sodišču zagovarjal stališče, da ima Rich Energy v pripravi za polnjenje že 90 milijonov pločevink pijače. Sodišče je nato njegov argument zavrnilo kot neumesten, saj naj bi podjetje Rich Energy v celotnem lanskem letu prodalo zgolj 3 milijone pločevink.

Sodnica Melissa Clarke je tako v celoti zavrnila Storeyeve argumente in ugodilo tožbi podjetja Whyte Bikes.

Ekipa Haas bo morala iz svojega bolida umakniti logotip podjetja Rich Energy

Preberite tudi:

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja