Kako se bo odrezala Honda v Red Bullu

0

Hondina zgodba v hibridni eri Formule 1 je bila polna pričakovanj in hkrati frustracij zaradi neizpolnjenih obljub. Pričakovanja so bila visoka tudi zaradi izjav Helmuta Marka, v katerih je Hondine pogonske sklope koval v zvezde in zaničeval Renaultove, s katerimi so veliko let dosegali dobre rezultate. Kako pa so se zaenkrat Hondini pogonski sklopi odrezali pri Red Bullu? Tretje in četrto mesto za Maxa Verstappna na prvih dveh dirkah so lepa popotnica, Gasly pa je trenutno na nivoju dvojca Scuderie Toro Rosso. Je torej Hondin pogonski sklop res boljši od Renaultovega? Je konkurenčen pogonskima sklopoma Ferrari in Mercedes?

V lanski sezoni se je na otvoritveni dirki v Avstraliji Max Verstappen kvalificiral na četrto mesto, s časom 1.21:879, letos pa je bil prav tako četrti, s časom 1.21:320. Njegov čas se je izboljšal za skoraj pol sekunde, toda tudi druge ekipe so izboljšale svoje čase zaradi naprednejših bolidov. Na isti dirke je lani Daniel Ricciardo z Red Bullom dosegel četrto mesto, z zaostankom 7,069 sekunde, medtem ko je bil Max Verstappen v letošnji sezoni na tretjem mestu, z zaostankom 22,520 sekund. Splošno gledano je Red Bull izboljšal svojo uvrstitev, dosegel prve stopničke s Hondinimi pogonskimi sklopi v hibridni eri, toda njihov zaostanek za vodilnim se je potrojil. Primerjava Red Bullovih časov na VN Bahrajna je pravzaprav nemogoča, saj sta v sezoni 2018 oba Red Bulla odstopila, letos pa se je dirka končala za varnostnim avtomobilom. Na tem prizorišču so lani Honda in Toro Rosso dosegli svoj najboljši rezultat, to je četrto mesto. Tega so letos ponovili, z nekaj več sreče bi ga lahko celo izboljšali.

Helmut Marko: Honda samo še 10 konjskih moči za Mercedesom

Različni viri navajajo različne informacije, koliko konjskih moči naj bi bili pri Hondi v zaostanku za najboljšimi. Te informacije je potrebno jemati z rezervo, nesporno pa je, da imajo v primerjavi z Renaultom izjemno prednost v zanesljivosti. Lani je bila prav to glavna težava in zato se je Honda pri razvoju osredotočila na to področje. Če so Red Bull že v sezoni 2018 s Renaultovimi krhkimi pogonskimi sklopi zmagali kar štiri dirke, kaj lahko šele od njih pričakujemo letos? V nadaljevanju sezone prihajajo proge, kjer naj bi bili v prednosti. Prvo zmago so lani dosegli na VN Kitajske in prav tu bomo lahko naredili primerjave med sezonama in pogonskimi sklopi. Bosta oba Red Bullova voznika uspela povzročiti preglavice vodilnim ekipam?

 

Simon Jazbec

Honda: Tegobe neskončnega razvoja

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje