Kaj prinašajo spremembe pnevmatik

»Če želimo, da ostane vse kot je, se mora vse spremeniti.«

 

Giuseppe Tomasi di Lampedusa: Gepard, 1958

V zimskem obdobju smo večkrat omenili, da spremembe na področju pnevmatik ne bodo velike in da je njihov namen pomagati povprečnemu navdušencu lažje razumeti. V prejšnjih sezonah je bilo namreč na voljo ogromno zmesi in barv pnevmatik, zaradi česar je bila zadeva bolj zapletena. Sedaj pa so zadevo poenostavili, na razpolago so le tri barve in pet mešanic, kar naj bi naredilo dirke živahnejše in zanimivejše. Do sedaj smo lahko na spremembe gledali zgolj s teoretične plati, zimska testiranja pa so omogočila, da ocenimo, kako se nov sistem obnese v praksi.

Lansko sezono so bile na voljo tri različice pnevmatik: ultrasoft, supersoft in soft. Idealna strategija je bila začeti na ultrasoft, nato pa menjati na soft. Pojavljale so se seveda tudi drugačne strategije, ampak ta se je izkazala za najhitrejšo. Soft, medium in hard bodo na primer v Avstraliji ustrezale oznakam C4 (lanski ultrasoft), C3 (lanski soft) in C2 (lanski medium). Izbor pnevmatik je torej podoben lanskemu, s to razliko, da so supersoft različico ukinili. Za dirko v Avstraliji so le redki izbrali dva kompleta C2 pnevmatik, zgolj pri ekipah Racing Point in McLaren pa sta to izbrala oba voznika. Ob normalnih pogojih lahko predvidevamo, da bo prvih deset ekip začelo dirko na pnevmatikah z oznako C4, kasneje (okoli 25. kroga) pa bodo presedlali na medium. Če potegnemo črto, lahko ugotovimo, da se v sezoni 2019 zaradi sprememb v pnevmatikah pravzaprav ne bo nič spremenilo.

 

Simon Jazbec

Nove pnevmatike in stare strategije v sezoni 2019

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja