
Formula 1 želi televizijskim gledalcem v sezoni 2019 ponuditi boljšo predstavitev hitrosti bolidov, kar bodo poskušali doseči tako, da bodo prilagodili pozicije kamer ter dodali nekaj produkcijskih »trikov«. Kljub vsem kritikam Formule 1 s strani navdušencev, se vsi strinjajo, da je pogled na današnje bolid v Svetovnem prvenstvu spektakularen, vsaj v živo.
A vendar se del hitrosti bolidov in zvoka izgubi med prenosom skozi kable. To izgubo želi Liberty Media to leto zmanjšati z nekaterimi produkcijskimi izboljšavami, kakor je za Autosport pojasnil Dean Locke, vodja Formule 1 na televiziji:
»Za leto 2019 predstavlja velik izziv, kako prikazati hitrost v tem športu. Imeli smo ponovni premislek o pozicijah vseh kamer. Če si na glavni tribuni in jih gledaš, izgledajo neverjetno, je tako? Koti kamer ali leče pa te lahko prikrajšajo za kar precej tega, tako da ne izgledajo bolidi tako spektakularni in toliko hitri. Pogledali smo nekaj možnosti, kako bi lahko to izboljšali, katere trike bi uporabili. Zmeraj smo bili dobri v tehniki zasuka z izbrisom (whip-pan), s čimer se prikaže visoka hitrost bolidov, tako da so navidezno bolj ostri na določenih mestih. Nekaj trikov smo uporabili že lansko leto, na Japonskem na primer, kjer smo res poudarili, kje so ti avtomobili dobri.«
Za okrepitev zadušenega zvoka hibridnih pogonskih sklopov Formule 1, kar je od leta 2014 glavna tema pogovora med navdušenci, pri prenosih Formule 1 eksperimentirajo z pozicijami mikrofonov in digitalno obdelavo. Kljub temu da se je zvok občutno izboljšal, Locke vztraja, da si bodo še naprej na oddelku za zvok prizadevali za napredek:
»Zvok se je zelo spremenil. Veliko smo postorili okoli bolidov in v bolidih. Če pogledate slike, so večinoma od spredaj, medtem ko je zvok od zadaj. Veliko truda smo vložili v to v letu 2018 in še več bomo v letu 2019. Izkazalo se je kot uspešno, toda na nekaterih progah je boljše kot na drugih. Hondini pogonski sklopi so se resnično dobro slišali prejšnje leto. Nekaj izjemno zanimivih stvari smo naredili na njih.«
Prejšnjo sezono so televizijski gledalci lahko uživali v popolnoma novem paketu grafike na zaslonu in v vozilu, s HALO v vlogi digitalnega prikazovalnika. Locke je razkril, da bodo v sodelovanju z Amazon Web Services predstavili še več grafike, povezane z dodatnim vpogledom in informacijami.
»Imamo grafike, ki lahko v bistvu pojasnjujejo: ‘Začel je na teh pnevmatikah, takrat bo šel na postanek’, in s tem dvigujejo dinamičnost. Če bo VSC prišel, bomo lahko vrgli vse te stvari stran. Uporabljamo vse podatke, zbrane v petek in soboto, da ustvarimo algoritem, ki predvideva, kaj se bo zgodilo. Če lahko to pojasnimo na enostaven in preprost način, bo to pomenilo ogromno zmago.«
Sam mislim, da je to super. Mi je zanimivo, kako mi na prostih treningih in kvalifikacijah bolidi delujejo zelo hitri in vedno na robu limita. Na dirki pa se mi zdi vse bolj počasno. Vem, da so kar nekaj sekund počasnejši, ampak vseeno so hitrosti velike. Upam, da se s posodobljeno grafiko vse skupaj lepo prime.