Analiza prostih treningov: Red Bullov smrtonosni recept

Pri Red  Bullu so očitno odkrili recept kako najmehkejšo različico Pirellijevih pnevmatik ohraniti pri življenju. Medtem ko imajo pri Mercedesu in Ferrariju hude težave z obrabo hypersoft zmesi, sta Verstappen in Ricciardo dokazala, da Red Bullov ritem, ki smo ga videli na prejšnji dirki, nikakor ni bil naključje.

Adrian Newey je očitno ob koncu sezone našel recept kako se spopasti s prekomerno obrabo najmehkejše zmesi pnevmatik. Red Bull je s polno posodo za gorivo odličen, kljub temu pa težave s pomanjkanjem surove moči Renaultovega pogonskega sklopa ostajajo težava, ki moštvu Rdečim bikom preprečuje še boljše rezultate. Predvsem Max Verstappen je tudi v Abu Dhabiju resen konkurent za zmago, bo pa se moral za napad na vrh najverjetneje kvalificirati vsaj v drugo startno vrsto.

SIMULACIJA DIRKE

1.STINT

Lewis Hamilton (5,HS) 1:43.988

Valtteri Bottas (5,HS) 1.44.153

Sebastian Vettel (4,HS) 1:45.203

Kimi Raikkonen (3,HS) 1:44.705

Daniel Ricciardo (3,HS) 1.44.030

Max Verstappen (6,HS) 1.43.867

 

Mercedes je v Abu Dhabiju pričakovano zelo močan, pa vendar se zdi, da imajo pri srebrnih puščicah znova težave z obrabo prednjih pnevmatik. Najmehkejša hypersoft zmes je pri Hamiltonu zdržala vsega nekaj krogov, prezgodnji postanek v boksih pa bi bržkone pomenil ponovitev scenarija, ki smo ga videli na zadnjih dirkah.

2. STINT

Lewis Hamilton (6,SS) 1:42.895

Valtteri Bottas (9,US) 1.43.756

Sebastian Vettel (11,SS) 1:43.533

Kimi Raikkonen (10,SS) 1:43.882

Daniel Ricciardo (7,US) 1.43.338

Max Verstappen (6,HS) 1.43.181

Podobne težave imajo tudi pri Ferrariju, saj so časi Sebastiana Vettla in Kimija Raikkonena že v uvodnih nekaj krogih na hypersoft strmoglavili za skoraj dve sekundi. Tokrat si Scuderia v Q2 najverjetneje ne bo mogla privoščiti kockanja z ultrasoft različico, saj so razlike med posameznimi zmesmi enostavno prevelike. Ferrarijevim inženirjem posledično ni preostalo veliko časa, da poiščejo določene rešitve vse večje težave s pnevmatikami, ki italijansko moštvo pestijo v zadnjem obdobju.

Za njaboljšimi tremi nas čaka običajen boj med ekipama Haas in Renault, ki jima sledita moštvi Sauber in Racing Point. Zaradi dolgih ravnin lahko nekoliko boljšo predstavo pričakujem od obeh dirkačev Williamsa, medtem ko kakšenga preporoda Mclarna na stezi v Yas Marini zagotovo ne bomo videli.

Matej Plešej

 

Preberite tudi:

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja