Daniel Ricciardo [Red Bull] je za nekaj tisočink ugnal moštvenega kolega Maxa Verstappna, ki je bil najhitrejši vseh prostih treningih. Verstappen je tako za las ostal brez pričakovanega prvega startnega položaja s katerim bi postal najmlajši dirkač s pole positionom v zgodovini Formule 1. Za obema dirkačema Red Bulla bo dirko začel Lewis Hamilton [Mercedes].
Daniel Ricciardo je tik pred iztekom kvalifikacij postavil čas 1:14.759 in tako za 26 tisočink sekunde ugnal Maxa Verstappna, ki je bil prvi favorit za najboljši štartni položaj. Kot tretji bo startal Lewis Hamilton, ki je v zadnjem poizkusu prehitel Sebastiana Vettla. Nemec bo dirko začel s četrtega mesta, s tretje startne vrste pa bosta startala Valtteri Bottas in Kimi Raikkonen.
Rezultati
1 Ricciardo; 2 Verstappen 0.026s; 3 Hamilton 0.135s; 4 Vettel 0.211s; 5 Bottas 0.401s; 6 Raikkonen 0.571s; 7 Hulkenberg 1.068s; 8 Sainz 1.325s; 9 Leclerc 1.430s; 10 Ericsson 1.754s #F1 #MexicoGP #f1si pic.twitter.com/Yma5gu6Bxj— PortalF1.si (@portalf1_si) October 27, 2018
Dobro formo so potrdili pri Renaultu, saj sta Nico Hulkenberg in Carlos Sainz zasedla 7. in 8. mesto, dirko pa bosta v najboljši deseterici pričela tudi oba dirkača ekipe Sauber, Charles Leclerc in Marcus Ericsson.
Dirkači najboljših treh ekip bodo dirko začeli s srednje trdo ultra-soft različico Pirellijevih pnevmatik, medtem ko bodo pri Renaultu in Sauberju startali z najmehkejšo ultrasoft zmesjo.
Največje razočaranje so pripravili pri ekipi Haas, saj sta tako Kevin Magnussen, kot Romain Grosjean izpadla že v prvem delu kvalifikacij.
Dirka bo jutri ob 20:00
REZULTATI
1 | Red Bull | TAG | 1’14.759 | 207.257 | ||
2 | Red Bull | TAG | 1’14.785 | 0.026 | 207.185 | |
3 | Mercedes | Mercedes | 1’14.894 | 0.135 | 206.884 | |
4 | Ferrari | Ferrari | 1’14.970 | 0.211 | 206.674 | |
5 | Mercedes | Mercedes | 1’15.160 | 0.401 | 206.152 | |
6 | Ferrari | Ferrari | 1’15.330 | 0.571 | 205.686 | |
7 | Renault | Renault | 1’15.827 | 1.068 | 204.338 | |
8 | Renault | Renault | 1’16.084 | 1.325 | 203.648 | |
9 | Sauber | Ferrari | 1’16.189 | 1.430 | 203.367 | |
10 | Sauber | Ferrari | 1’16.513 | 1.754 | 202.506 | |
11 | Force India | Mercedes | 1’16.844 | 2.085 | 201.634 | |
12 | McLaren | Renault | 1’16.871 | 2.112 | 201.563 | |
13 | Force India | Mercedes | 1’17.167 | 2.408 | 200.790 | |
14 | Toro Rosso | Honda | 1’17.184 | 2.425 | 200.746 | |
15 | Haas | Ferrari | 1’16.911 | 2.152 | 201.458 | |
16 | McLaren | Renault | 1’16.966 | 2.207 | 201.314 | |
17 | Haas | Ferrari | 1’17.599 | 2.840 | 199.672 | |
18 | Williams | Mercedes | 1’17.689 | 2.930 | 199.441 | |
19 | Williams | Mercedes | 1’17.886 | 3.127 | 198.936 | |
20 | Toro Rosso | Honda |
Pnevmatike so glavna tema, najprej priporočam našo analizo Q2, kjer se vidijo predvideni ritmi na kvalifikacijah in dirki za #MexicoGP #F1 #f1sihttps://t.co/UvqEMHTXWc
— PortalF1.si (@portalf1_si) October 27, 2018
Vsekakor pa Mario Isola pravi da začeti dirko na Hypersoft pomeni imeti dva postanka,kajti nemogoče je na Supersoft narediti 62/64 krogov po prvem postanku.Pri Pirelliju so tudi dvignili najnižji dovoljeni pritisk v zadnjih pnevmatikah kar naj bi omililo zrnjenje
#MexicoGP #f1si pic.twitter.com/SMCo3CO3V8— PortalF1.si (@portalf1_si) October 27, 2018