Ferrari je pred začetkom dirkaškega vikenda pred VN Japonske predstavil novo grafično podobo svojega bolida SF71H. Sebastian Vettel in Kimi Raikkonen sta v Suzuki javnosti odkrila svojega Ferrarija, ki ima na pokrovu motorja napis reklamne kampanje Mission Winnow, tobačnega koncerna Philip Morris.
Tobačni gigant je s svojo blagovno znamko Marlboro že dolga leta eden izmed glavnih pokroviteljev Ferrarija, po prepovedi oglaševanja tobačnih izdelkov, pa se Philip Morris z iniciativo Mission Winnow sedaj vrača na Ferrarijev bolid.
Vettel and Kimi revealing the new livery in Suzuka today#JapaneseGP #Seb5 #Kimi7 pic.twitter.com/X4Q8lxO5cF
— tami. (@Vetteleclerc) October 4, 2018
Pri Phillip Morrisu se želijo s kampanjo Mission Winnow oddaljiti od svoje primarne dejavnosti in povečati ugled svoje znamke.
Izvršni direktor Philip Morris Inetnational André Calantzopoulo je o novi usmeritvi tobačnega koncerna povedal:
[su_quote]Zelo smo zadovoljni, da danes odpiramo novo poglavje v 45. letnem partnerstu med Scuderio Ferrari in podjetjem Philip Morris Int. S kampanjo Mission Winnow želimo svetu povedati kako močno smo se spremenili in želimo dodati svoj doprinos k svetu brez kajenja. Podjetje PMI temelji na uvajanju naprednih tehnologij, znanosti in inovacij.[/su_quote]