Za nami sta ena izmed najbolj nenavadnih prostih treningov v letošnji sezoni, ki sta prinesla premoč Red Bulla in preporod tovarniškega Renaulta, hkrati pa je imela večina dirkačev ogromne težave s prekomerno obrabo najmehkejše hypersoft različice Pirellijevih pnevmatik.
Red Bulla sta bila na obeh prostih treningih bistveno hitrejša od konkurence, dominanten dan Maxa Verstappna pa je pokvarila tehnična okvara njegovega Red Bulla RB14 tik pred koncem drugega prostega treninga. Kljub temu pa so pri Red Bullu pokazali, da z napovedanim bojem za zmago mislijo zelo resno.
🏁 FP2 CLASSIFICATION 🏁
Another dominant display from Red Bull – although late engine trouble did mean Max Verstappen’s session came to a premature halt#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/HeF7xjAHnA
— Formula 1 (@F1) October 26, 2018
Kljub temu, da je Renault nepričakovano prikazal odlično formo, pa časi simulacije dirke razkrivajo, da bosta Hulkenberg in Sainz težko konkurirala Mercedesu in Ferrariju. V vsakem primeru pa lahko pri Renaultu optimistično pričakujejo nadaljevanje vikenda, saj so nedvomno v položaju, da zasedejo mesta za najboljšimi tremi moštvi.
SIMULACIJA DIRKE
1. stint
POVPREČJE ČASOV
Lewis Hamilton (HS, 5) 1:24.722
Valtteri Bottas (US, 10) 1:23.947
Sebastian Vettel (HS,5) 1:24.068
Kimi Raikkonen (SS,16) 1:23.340
Max Verstappen (HS, 7) 1:22.965
Daniel Ricciardo (HS, 8) 1:23.391
Carlos Sainz (HS, 3) 1:24.374
Nico Hulkenberg (HS, 5) 1:23.846
[chart id=”16407″]
Pri Mercedesu in Ferrariju so imeli nemalo težav z obrabo najmehkejše hypersoft različice Pireelijevih pnevmatik. Tako Lewisu Hamiltonu, kot Sebastianu Vettlu se je v prvem delu simulacije dirke zgodil pravi kolaps pnevmatik, časi obeh vodilnih dirkačev v prvenstvu pa so v vsega nekaj krogih so padli tudi za tri sekunde.
2. stint
POVPREČJE ČASOV
Lewis Hamilton (SS, 8) 1:22.802
Valtteri Bottas (SS, 4) 1:24.108
Sebastian Vettel (SS,11) 1:22.851
Max Verstappen (SS, 2) 1:21.294
Daniel Ricciardo (SS, 8) 1:22.708
Carlos Sainz (SS, 9) 1:23.428
Nico Hulkenberg (US, 8) 1:24.062
[chart id=”16410″]
Ferrari in Mercedes sta po drugi strani bistveno bolj konkurenčna z najtršo supersoft zmesjo, veliko vprašanje pa je ali se bo moč z obema tršima različicama kvalificirati v zaključni del kvalifikacij. Glede na danes videno lahko na start s tršo zmesjo upravičeno računajo zgolj pri Red Bullu.
SPEED TRAP 🚀
Seb going supersonic 👀#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/AgygCqYIuG
— Formula 1 (@F1) October 26, 2018
Pnevmatike bodo torej v nadaljevanju vikenda ključni izziv za vse ekipe. Hypersoft zmes omogoča zgolj en hiter krog, posledično pa si dirkači v kvaifikacijah ne bodo smeli privoščiti napake. Ne smemo pozabiti, da na stezi bratov Rodriguez start s pole positiona ni pretirana prednost, saj neskončno dolga ravnina zasledovalcem omogoča relativno enostaven napad iz zavetrja.
Pred nami je torej zanimiva in nepredvidljiva dirka. Pričakujemo igro strategij v kateri bi lahko na kvalifikacijah videli celo boj za 11. mesto, ki dirkaču omogoča prosto izbiro pnevmatik.
Matej Plešej