Že pred začetkom tega vikenda sem omenil, da je nekaj močno skregano z logiko pri izboru pnevmatik ekipe Ferrari za dirko v Singapurju. Izkazalo se je, da prevelik pritisk povzroča samo velike napake, ki vodijo daleč proč od želenega rezultata.
Posvetimo se sedaj svetli točki dirke, to je bil danes Fernando Alonso, ki je vozil kot se od njega pričakuje. V tako kritiziranem McLarnu je na lestvici le peščico točk za Hulkenbergom. Mnogi so sicer pričakovali zmago, kar se je izkazalo za nerealno, toda vseeno je boljši takšen Fernando, kakor tisti zabaven, a počasen. Izkoristil je maksimum, s pravo strategijo in odlično dirko. Za Charlesa Leclerca je bila dirka solidna, a z Ericssonom sta si bila zelo blizu, kar je po mojem mnenju za novega člana Ferrarija premalo. Od njega se pričakuje več, še posebej v primerjavi z Maxom.
Max je bil danes zrel, ko ga je Vettel prehitel, ni izgubil živcev, skupaj z ekipo so odpravili težave na bolidu, strateško nadigrali Ferrari, malo je manjkalo, da bi prehitel Hamiltona, a je bil zasluženo drugi. Kdo je sploh ogrožal Hamiltona, razen Grosjeana, seveda? V tistem trenutku je Lewis pokazal svoj talent, celo dirko je pravzaprav nadzoroval situacijo in izvlekel maksimum. Poraznost Williamsa je bila vidna na progi, toda še zmeraj bolje to kot nevidnost Haasa ali Toro Rossa. Perez je vsaj prinesel nekaj dogajanja na progo, čeprav so drugi nastradali. Bolje gledati to kot Bottasa, ki ni sposoben priti mimo Hulkenberga.
Vrnimo se k Ferrariju, kjer je bodlo v oči pomanjkanje pnevmatik soft pri njihovem izboru. Vsak voznik je imel le en komplet, a kljub temu da je Vettel ustavil prvi, so mu namestili ultrasoft, Räikkönenu, ki so ga v bokse poklicali bistveno kasneje, pa soft. Ne samo, da je Räikkönen pnevmatiko soft uporabil prvič na dirki, pač pa bi bilo tudi bolj normalno dati Vettlu soft in Räikkönenu ultrasoft. Vsaj tako bi naredila konkurenca oziroma bi se izognila ultrasoft pnevmatiki. Zavedajmo se, da je prišel Vettel v cilj štirideset sekund zadaj, kar je porazno, ne glede ali je tretji ali dvajseti. Povprečno je izgubljal 0,8 desetink sekunde na krog, za kar je kriva celotna ekipa, ne le Vettel. Danes je Sebastian naredil vse, kar je lahko, in to brez napak, zato so tudi rezultati vidni. Strateško gledano je jasno, da bodo ekipe potunkale tako Ricciarda kot Räikkönena, bila sta predolgo na progi v prvem delu, a to verjetno spada k poslu. Oba nista v prvem planu ekip in potrebovali so ju, če bi se kaj nepredvidenega zgodilo. Toda Vettel bi se moral boriti s Hamiltonom.
Žal so se moje domneve potrdile, Ferrari je prišel v Singapur po zmago, a že izbor pnevmatik jih je pokopal. Zaostanek se je precej povečal in potrebno bo, da tisti, ki govorijo, kako so sami odgovorni (Arrivabene, Clear, Binotto) takšne napake plačajo. Na takšen način se prvenstev ne zmaguje, pa tudi če se ima še tako dober bolid.
Simon Jazbec
To ti dam prav si napovedal za to dirko