Komentar kvalifikacij VN Italije: Dolgi nos v Templju hitrosti

0
Komentar kvalifikacij VN Italije: Dolgi nos v Templju hitrosti

To so prave dirke, imamo nov rekord v Monzi! Štirinajst let je mimilo od blazno hitro odpeljanega kroga Juan Pabla Montoye in danes je Kimi Räikkönen pokazal tako Lewisu Hamiltonu kot tudi Sebastianu Vettlu, kako je treba pritisniti stopalko za plin. Seveda nihče od njiju ni bil zadovoljen s tem, a potrebno se je nekoliko manj pritoževati in nekoliko več dirkati. Upam, da sta oba to dojela.

Na tem mestu ne moremo mimo Ericcsonove nesreče na prostih treningih. Še pomnite slavni F duct? V bistvu je rezultat enak kot pri DRS, samo da je gnan aerodinamično in ne mehansko, bistveno cenejše, učinkovitejše in po svoje varno. Ko je voznik odmaknil roko ali nogo iz odprtine, je dobil oprijem. Videli smo, kaj pomeni majhna okvara in proti čemu se je moral Räikkönen boriti na prejšnji dirki, kljub temu da ga v boksih niso razumeli. Mislim, da bo potrebno v tej smeri nekaj bistvenega spremeniti.

Leclerc me je malce razočaral, ima sicer Ferrarijev pogonski sklop, a verjetno so pri Sauberju izbrali kakšen bolj varen način za zapiranje DRS po Ericcsonovi nesreči. Junak je že s tem, da je sedel nazaj v bolid, marsikdo ne bi. Zatorej je lahko izpad obeh v Q1 razumljiv in opravičljiv. Hartley po drugi strani ne dosega rezultatov, ki bi se jih od njega pričakovalo. Helmut Marko bo imel težave, kljub govoricam o tretji vrnitvi Kvyata v STR, kar je po moje že višek sarkazma. A na tržišču voznikov se dogajajo čudne stvari. Williams v Q3 pa je lep rezultat na hitri progi in upam, da ne samo tokrat. Toda dirka je jutri in pravo razmerje moči bomo videli predvsem skozi dirko. Dvomim, da so tako blizu Racing Point Force India z enakim pogonskim sklopom.

Vrnimo se h Kimiju Räikkönenu in vsem dogajanju okoli njega. Čeprav je nov direktor Ferrarija Cammileri prepustil Arrivabeneju odločitev o podaljšanju ali prekinitvi (kljub temu, da naj bi že podpisali pogodbo) zgleda, da bodo pri Ferrariju prelomili tradicijo, da voznike uradno potrdijo prav v Monzi. Je to morda znak nezaupanja v Arrivabeneja in njegovo vodenje? Mogoče. In ta rekordni pole position Kimija je močan udarec pod pasom. Vsem kritikom je pokazal, da je on najhitrejši, na veliko razočaranje Sebastiana Vettla. Menim, da se bi lahko Maurizio Arrivabene odločil napačno, kajti če bi bilo vodstvo enotno, bi stvar skupaj objavili pred kvalifikacijami ali pa v petek.

Morda se bo kdo sedaj začel spraševati, kaj lahko še pokaže Kimi letos? A Hamiltona ne smemo kar tako odpisati, ni toliko zadaj in lahko se zgodi še karkoli. Bottas je po mojem mnenju prepočasen tudi za wingmana, zna pa imeti probleme z Verstappnom. Zanimivo bo tudi spremljati Ricciarda, da vidimo, kako se bo obnašala specifikacija številka 3 Renaultovega pogonskega sklopa in kako vzdržljiva je.

Obetamo si lahko divjo dirko v Monzi, kjer se lahko zgodi marsikaj. Upam, da ne bo vse odločeno takoj po prvem ovinku prvega kroga. Priznam, da bi bil rad prisoten na strateškem sestanku voznikov Ferrarija, da bi slišal, kaj se bodo zmenili. A jutri bo postalo vse jasno.

Simon Jazbec

guest

0 Komentarji
Inline Feedbacks
Oglejte si vse komentarje