Paradoks: Alonso si želi več dirkanja, ki ga bo v WEC težko našel

Fernando Alonso je kot enega izmed razlogov za svoj odhod iz Formule 1 navedel pomanjkanje dirkaške akcije, ki naj bi v elitnem razredu motošporta vladala v zadnjh letih.

Vse lepo in prav, a kaj ko Španec ne vidi prav nobenih težav pri dirkanju s prototipi, kjer sta v konkurenci pravzaprav zgolj dva bolida edinega preostalega tovarniškega proizvajalca Toyote. Medtem, ko je Alonso večkrat potarnal nad tem, da se v Formuli 1 za zmago potegujejo zgolj tri ekipe, pa je nekoliko nenavadno, da ga prav nič ne moti, da sta prvenstvu prototipov v boju za vrh zgolj dva dirkalnika. Zmaga je le zmaga.

Alonso je nedvomno odličen dirkač, eden največjih, a prav takšen je tudi njegov ego, ki ga je v dosedanji karieri stal že marsikatere priložnosti. Eden najboljših dirkačev svoje generacije je dvakrat postal svetovni prvak, nihče pa pravzaprav ne dvomi, da bi lahko dosegel še kakšnega.

Španski supervezdnik je v zadnjih letih gradil mit o sebi, kot superheroju Formule 1. Nadčloveku, ki lahko doprinese tudi sekundo na krog, v javnosti pa je zavladalo mnenje, da bi Fernando z dominantim Mercedesom zagotovo zrušil vse rekorde.

Alonso je ob gradnji mita o svoji izjemnosti pogosto pozabil, da zanj dela tudi več kot tisoč ljudi tako na stezi, kot v tovarni. Španec je vedo znova izkoristil vsako priložnost, da je javno kritiziral delo svojih delodajalcev, ob tem pa pogosto pozabil, da ga le ti plačujejo tudi po 40 milijonov dolarjev na sezono. Razumljivo je, da globalna giganta kot sta Ferrari ali Honda nad tovrstnim početjem nista bila navdušena.

Evidentno je, da si Alonso želi doseči trojno krono motošporta in ga lahko že prihodnje leto pričakujemo v ZDA kjer bo naskakoval zmago na 500 milj Indianapollisa. Njegova vrnitev v Formulo 1 pa bo najverjetneje odvisna od forme Mclarna v prihodnji sezoni. Lahko smo prepričani, da bo Španec zelo podrobno spremljal rezultate moštve iz Wokinga in se ob morebitnem preporodu hitro vrnil v svoj sedež.

Mclaren za Alonsa namreč obstaja edina realna možnost, saj si je s svojimi dejanji v preteklosti zaprl vrata vseh drugih ekip z izjemo Renaulta, ki pa bi si njegove usluge najbrž težko privoščil. Fernando Alonso je nedvomno eden največjih dirkačev modernega motošporta, toda zagotovo ni večji od Honde, Ferrarija ali Formule 1.

Matej Plešej

Preberite tudi:

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja