Veliki vozniki in velike ekipe so si na nek način namenjeni, toda vsega lepega je enkrat konec in vsakdo gre svojo pot. V javnosti je pogosto vse rožnato, medtem ko se v zakulisju za trdno zaprtimi vrati ekip včasih kujejo velike zamere. Zagotovo ni tako redek pojav, da se voznik vrne v “staro” ekipo, nekateri celo večkrat. Morda nimajo kam drugam, morda drugod pač ni bilo tako kot so mislili ali pa so v dani situaciji eden drugega potrebovali. Ponavadi ne gre za ponovno ljubezen, temveč bolj za skupne interese.
Danes je sinonim za povratnika v Formuli 1 nedvomno Fernando Alonso, ki se je vrnil tako v Renault, kot v McLaren. V prvem primeru je nekako treščil v “crashgate” v drugem pa je naletel na Hondine pogonske sklope. V nobenem primeru ni dosegel tega, kar si je želel, a priznati si moramo, da je bila njegova vrnitev v obeh primerih bolj edina možnost oziroma izhod v sili, saj za sedež, ki si ga je želel, pač ni bil izbran. Drugi aktualni primer je Kimi Räikkönen. Bil je svetovni prvak s Ferrarijem, nato odpuščen, kljub veljavni pogodbi (da so naredili prostor zgoraj omenjenem Alonsu), a svet se je spremenil in Räikkönen je bil poklican nazaj v Maranello, kjer hote ali nehote igra vlogo drugega voznika.
Tudi Clay Regazzoni je vozil za Ferrari v dveh obdobjih. Ob povratku, kot voznik podrejen Nikiju Laudi, ki pa je prav tako dvakrat vozil za Engsin. Nazadnje leta 1980, ko je doživel svojo tragično nesrečo. Dvakrat je za Ferrari vozil tudi Gerhard Berger, ki pa je bil zmeraj v vlogi drugega voznika. V vmesnem obdobju je dirkal pri McLarnu z Aytronom Senno, leta 1993 pa se je vrnil k Ferrariju in to v enem od najtežjih obdobij ekipe, ko se ni boril toliko za zmage in, kot za same točke. Berger je kasneje zaključil kariero v Benettonu s katerim je konec 80. dosegel svojo prvo zmago, a je padel v praznino, ki jo je za sabo pustil Schumacher.
Fernando Alonso se je leta 2015 vrnil v Mclaren, kjer je že dirkal leta 2007.
Riccardo Patrese je za Brabham dirkal v dveh obdobjih, a če je v prvem ob Nelsonu Piquetu zmagoval, se je kasneje po nesrečni epizodi z Alfo Romeo vrnil v Brabham, toda precej neuspešno. Bernie Ecclestone je izgubil interes, Gordon Murray je zrisal BT 55 in Patrese je trpel še dve leti, dokler ni na srečo dobil sedeža pri Williamsu.
Med mnogimi povratniki pa je verjetno najbolj zanimiva zgodba Ronnija Petersona, ki je bil najprej opažen v bolidih ekipe March, nato pa je postal zvezda ekipe Lotus. Na njegovo nesrečo, pa so se mnoge domislice Colina Chapmana v tistem obdobju izkazale za neuspešne. Ronnie je dirkal v že zastarelem Lotusu 72, ko je vendarle imel srečo, da ni ekipa pripravila še kakšnega novega nezrelega bolida. S Colinom sta se razšla, in ta mu v dnu srca tega ni nikoli odpustil. Ronnie je nato vozil Tyrell P34, potem p se vrnil v March, kjer je tudi zmagal, kar ni bilo na njegovem nivoju in željah. Nenadna bolezen in smrt rojaka Gunnarja Nillsona sta mu znova odprli vrata Lotusa, kjer so potrebovali drug drugega in če ne bi umrl za posledicami nesreče v Monzi 1978, bi naslednje leto bil prvi voznik pri Mclarnu.
Kimi Raikkonen je leta 2007 postal svetovni prvak s Ferrarijem.
Povratniki v ekipah pogosto zagovarjajo znova odkrito ljubezen, a so v resnici bolj, kot dvakrat pogreta juha. Ta ni nikoli tako dobra kot e bila prvič.
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
DisagreeAgree
I allow to create an account
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.