
Proge, kot je monaška razkrivajo veliko predvsem o voznikih samih, saj je tu kvaliteta bolida manj pomembna, kot drugod. Seveda je lahko in upravičeno po današnjem dnevu kritizirati Maxa Verstappna, toda s prstom je potrebno znova pokazati tudi na Helmuta Marka. Skrajni čas je nemareč, da se začne Dr Marko ukvarjati z rastjo svojega dirkača, ne pa da stopnjuje pritisk nanj in ga sili v preveč agresivno vožnjo. Vse bolj razumem zakaj je Carlos Sainz raje izbral Renault.
Stroll, Magnussen, Hartley in Ericcson niso razočarali, so pa znova pokazali kolikšna je njihova vrednost, medtem ko je Sirotkin drugič zapored dokazal zakaj je boljši od Strolla. McLarnu, ali bolje rečeno Alonsu, je znova uspel manjši čudež, saj je Fernando znova prišel v Q3 in, glede na to kaj smo videli na prostih treningih, je to majhno presenečenje. Menim, da bo v bližnji prihodnosti pri Mclarnu še padla kakšna glava, saj odgovorni želijo in zahtevajo več. Zdi pa se, da bo prvi na udaru prav šef ekipe Eric Boulier.
Dejstvo, da je Daniel Ricciardo na pole positionu pa je, z vidika prvenstva, slaba novica za Ferrari. V kolikor ne bi Verstappen trčil na treningu, bi bili rdeči zgolj v drugi vrsti in to na progi, ki bi jim morala ustrezati. Na stezah, ki bolidu ležijo je potrebno biti najboljši, drugod pa maksimalno zmanjšati škodo. Na progah, kjer je bil Mercedes v prednosti že lani, so najboljši tudi letos, medtem ko je Red Bull tokrat presenetil Scuderio na stezi, kjer je Ferrari še lani zasedel prvo startno vrsto. Nekoliko presenetljivo se je na tretjem mestu znašel še Hamilton, kar bi bil za Britanca jutri odličen dosežek. Ne smemo pa pozabiti, da se točke delijo na dirki in jutri se lahko zgodi marsikaj.

Simon Jazbec