
Že dlje časa sumim, da letošnji Ferrarijev bolid v povprečju segreva pnevmatike manj od konkurenčnih bolidov. Potrditev tega je sedaj prišla še v članku italijanskega tednika Autosprint, kjer Alberto Sabbatini v prispevku Formula1, Vettel e la sindrome di Baku (Formula ena, Vettel in Bakujski sindrom) Sabbatini v četrtem odstavku poudarja dejstvo, da ima Ferrari težave z optimizacijo temperature pnevmatik.
Italijanski novinar sicer trdi, da gre za težavo, čeprav sam menim, da gre bolj za premišljeno izbiro. Znano je, da je Ferrari močnejši na mehkejših zmeseh, na katerih se jim ne pojavljajo težave z obrabo, zrnjenjem, luščenjem, mehurjenjem ali degradacijo, oziroma je teh težav manj, kot jih imajo ostali. Po drugi strani pa ima Ferrari težave z uporabo trših zmesi in razlog je precej enostaven. Trša kot je zmes pnevmatike, višjo temperaturo potrebuje. Če k temu prištejemo še oblačno vreme in posledično nižjo temperaturo asfalta se težave Scuderie še stopnjujejo.
Seveda gre zgolj za špekulacije, saj ima točne podatke zgolj ekipa sama. Kljub temu pa viri, ki so ekipi zelo blizu prihajajo do istih zaključkov. Že lanski bolid SF70H je kazal podobne lastnosti, ki pa so letos še mnogo bolj potencirane. Z zanimanjem bomo torej čakali na dolgo in vroče poletje.
Simon Jazbec