Ferrari: Kadrovska služba

Nekoliko v ozadju, smo bili priča novi kadrovski menjavi pri moštvu Ferrari. Vodja projekta šasije Simone Resta je po zgolj šestih dirkah zamenjal ekipo in Ferrari je že sporočil, da bodo njegove naloge prevzeli ostali inženirji, kar je po svoje zelo nenavadno. V zadnjih sezonah je bila šibka točka Ferrarija prav razvoj bolida skozi sezono in prav v tem trenutku prihajamo v ta čas, saj so na sporedu dirkališča, ki vsaj na papirju, ne ustrezajo redči ekipi.

V Formuli ena so menjave inženirjev prav tako pogoste, kot menjave voznikov, toda spomnimo se umika Adriana Neweya, ko je  zapustil mesto tehničnega direktorja, hkrati pa ni zapustil ekipe in ga še zmeraj videvamo na zidu Red Bulla, ko aktivno sodeluje pri snovanju zmag. Po drugi strani pri Ferrariju primer Reste ni osamljen primer. Spomnimo se samo odhodov Lorenza Sassija, Jamesa Allisona in nenazadnje tudi Alda Coste. Prav vsi  so končali v ekipi Mercedes, medtem ko je v nasprotni smeri prišel Jock Clear, katerega kvaliteta pa je vse bolj pod vprašajem. Ferrari še zmeraj tudi aktivno sodeluje z Roryem Byrnom, čeprav je gospod že močno v letih.

Ali so Resto odnesli napačno sprojektirani nosilci zrcal, ali napetosti v ekipi bo ostala skrivnost. Dejstvo pa je, da inženirji iz Ferrarija odhajajo, želenih rezultatov pa ni. Po mojem mnenju bi morali odgovornost za delo svojih podrejenih prevzeti tudi nadrejeni, kljub temu pa tako Binotto, kot Arrivabene ostajata trdno v sedlu.

Sam sem mnenja, da je bil letošnji Ferrari zasnovan preveč kompleksno vse od zrcal, vstopnih rež in velikih bočnih struktur, sploh če jih primerjamo s konkurenco. Medtem, ko ima npr. Red Bull izjemno dodelane in enostavne rešitve, so Ferrarijeve rešitve diametralno nasprotne. Po mojem občutku so v Maranellu namenoma zasnovali bolid, ki ob enakih nastavitvah, nekoliko manj segreva pnevmatike od konkurenčne. S tem bi dosegli manjšo obrabo, kar pa se do sedaj ni izkazalo za uspešno, še posebej ob nizkih temperaturah asfalta. Z zvečanjem medosne razdalje so želeli povečati konkurenčnost bolida tudi na hitrih stezah, kjer pa Mercedes še zmeraj ohranja majhno prednost.

Preberite tudi  F3: Peroni v Parabolici poletel čez zaščitno ogrado na dva delavca

Veliko vprašanje je, če je za te pomanjkljivosti dejansko odgovoren Resta, ali pa je le izpolnjeval ukaze nekoga drugega? Takšen odhod po zgolj šestih dirkah je velik udarec, predvsem zato, ker novih okrepitev ni na vidiku.

Težave Ferrarija o katerih sem pisal že lani se torej nadaljujejo, najvidnejši kadri pa odhajajo h konkurenci, kjer pa tovrstne težave rešujejo drugače. Želim si, da bo Ferrari v Kanadi, poleg izboljšav pogonskega sklopa, predstavil tudi druge izboljšave, ki bodo ovrgle vse dvome, vse pa kaže, da se bo komu v pisarni še pošteno kolcalo po Marku Mattiacciju.

Simon Jazbec

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja